Administrativ kontorsassistent
Spanska Ambassadens Handelsavdelning / Administratörsjobb / Stockholm
2008-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ kontorsassistent" (publicerad 2011-09-15) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Spanska Ambassadens Handelsavdelning i Stockholm Handelsavdelningen arbetar för att främja den bilaterala handeln mellan de två länderna och arbetar även med de ekonomiska frågor som rör handeln mellan Spanien och Sverige
Beskrivning av arbetsuppgifter:
1. Att ta hand om besök, svara i telefon och registrera inkommande ärenden. Skriva dokument, tolkning och översättning. Organisation av resor, boka möten åt kontorschefen. Arkivering och dokumenthantering med kontorets utrustning och datorer.
2. Stödresurs för Handelsavdelningens informations- och marknadsföringsaktiviteter och även administrativa uppgifter.
3. Generellt, de arbetsuppgifter som åligger en Administrativ kontorsassistent.
Beskrivning av kvalifikationer:
Gymnasiekompetens
Skriven och talad spanska, svenska och engelska
Publiceringsdatum2008-05-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning 3 månader.
TillträdeNär Ministeriet meddelar beslut
ErsättningFast lön
Årslön 235.000 Kronor vid 13 löneutbetalningar.
Så ansöker duEnbart skriftlig ansökan
Beskrivning av rekryteringsprocessen och den obligatoriska ANEXO 3 skickas till ansökanden efter intresseanmälan på mejladress:
estocolmo@mcx.esAnsökan kan skickas till e-postadress:
estocolmo@mcx.esFöretagSpanska Ambassadens Handelsavdelning
AdressSpanska Ambassadens Handelsavdelning
11157 STOCKHOLM
KontorsadressSergels torg 12, 13 tr
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-246610
Faxnummer: 08-208892
Jobbnummer 209236
Observera att sista ansökningsdag har passerat.