Administrativ fixare med initiativ
Veroveli AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Veroveli AB i Stockholm Personlighet
Vi letar efter en person som kan hålla många bollar i luften, inte skyggar för några arbetsuppgifter och samtidigt är oerhört strukturerad och organiserad. Vi vill att du tar stolthet i att allt omkring dig är på sin plats och sorterat på ett praktiskt sätt I samma anda är det ett måste att du älskar att arbeta med individer som är kreativa, impulsiva entreprenörer som omedvetet motarbetar din ordning och är allmänt i behov av, det du gör så bra i form av stöd vad gäller administration och struktur. Du förstår hur pass mycket dessa personer uppskattar att få hjälp med dessa områden och hur pass mycket det underlättar för dem. Du är en positiv person som hellre diskuterar möjligheter och idéer än misslyckanden och skvaller.
Du är driven, serviceinriktad och har lätt för att anpassa dig till rådande omständigheter. Du är lugn och kontrollerad vid de tillfällen som stressiga situationer uppstår. Du har en god samarbetsförmåga och har lätt för att kommunicera. Du har stark integritet, ett gott omdöme och skinn på näsan. Prestigelöshet och tålamod är adelsmärken för dig, men du vill också utvecklas och tar egna initiativ för att förbättra ditt ansvarsområde. Du driver gärna egna mindre projekt och förbättringsarbeten. Det finns stor chans att växa med rollen.
Vi söker dig som har ett självständigt arbetssätt och samtidigt förmågan att var en lagspelare. Vidare är du mycket ansvarstagande, kvalitetsmedveten och har ett strukturerat arbetssätt. Eftersom du arbetar i ett team är din samarbetsförmåga avgörande för tjänsten. I övrigt ser vi att du är flexibel, noggrann och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du kan prioritera dina arbetsuppgifter och hålla isär olika lojaliteter samtidigt som du har en stark integritet och kan effektivisera din egne och andras tid.
Erfarenhet och Kompetens krav
Måste-krav
För att söka till denna position vill vi att du:
• Känner igen dig i personlighets-beskrivningen ovanför. Rekryteringen kommer i första hand fokusera på att hitta rätt person.
• Du talar och skriver obehindrad svenska och engelska.
Bör-krav
För att lyckas i tjänsten så har du:
• Gymnasieexamen eller motsvarande
• Genomsnittliga kunskaper i Microsoft Office
• Tidigare erfarenhet av nedan arbetsuppgifter
Meriterande
Har du erfarenhet av:
• Arbete med individer som behöver hjälp med struktur
• Administration
• Löner
• HR
• Kommunikation
• Reskontra
• Protokollföring
• Körkort är också en fördel, om än inte ett krav.
Publiceringsdatum2016-02-24Dina arbetsuppgifterI denna roll kommer du bland annat:
• Skapa en strukturerad plattform för flera olika kreativa och stökiga individer och underhålla den.
• Hantera epost, avtal, kommunikation, fakturering, statistik, kontor, löner, betalningar mm. mm.
• Hantera kundregister, mötesbokningar och aktivitetslistor
• Vara ett stöd till dina kollegor inom sälj, marknadsföring och leverans
• Vara uppdaterad på gällande lagar och regler samt interna policys, regler och rutiner
• Upprätta och underhålla dokumentation för HR, ekonomi och leverans
• Hantera utskick av marknadsföringsmaterial, kundkommunikation och utskick
• Bevaka och följa upp viktiga ärenden
• Lösa alla möjliga problem
• Driva mindre projekt
• Medverka i möten och föra protokoll
• Koordinera arbetsorder
• Uppdatera intranät, LinkedIn och Facebook sidor.
• Beställa kontorsmaterial
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
En initial projektanställning som kan komma att förlängas.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
FöretagVEROVELI AB
AdressVEROVELI AB
Thorildsplan 4
11243 Stockholm
KontorsadressThorildsplan 4
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0812151100
E-postadress:
info@veroveli.com Jobbnummer 2690178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.