Administrativ Assistent till PS Interim

PS Partner / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Inom PS Partner familjen finns vårt snabbfotade konsultbolag PS Interim, PS Management för chefsrekrytering, PS Leadership för coaching och ledarutveckling samt PS Tech för Reverse Recruitment inom IT/ Teknik.

Vi vet att behovet av kompetens varierar över tid och vi vet också att det finns många faktorer inblandade. Vi strävar därför efter långsiktiga relationer för att på bästa sätt hjälpa våra kunder till proaktivitet, lönsamhet och framgång. Oavsett vad, gör vi alltid vårt yttersta för att alla parter ska se den långsiktiga nyttan.

PS Partner startades 2010 och har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås. www.pspartner.se



Vi söker en administrativ assistent/office coordinator till ett internationellt företag i centrala Göteborg. Till en början anställs du av oss och för rätt person finns det möjlighet att efter 6 månader fortsatta anställningen hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-04-12

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ assistent arbetar du övergripande med att stödja organisationen med administrativa uppgifter och att ge service. Du kommer att stödja ekonomiavdelningen med t ex fakturahantering, stödja VD med administrativa uppgifter, hantera post och inköp av kontorsmaterial, koordinera möten och projekt samt göra resebokningar.

Kvalifikationer och egenskaper

Du har som lägst gymnasiekompetens och erfarenhet av administrativa uppgifter och inom service. Som person är du professionell, kommunikativ och ansvarstagande. Du har lätt för att strukturera och prioritera ditt arbete och är prestigelös. Du är van användare av Officepaketet och har goda kunskaper i svenska och är flytande i engelska.

Tjänsten

Du blir anställd som konsult i PS Partners konsultbolag PS Interim. Anställningen är på heltid och med start så snart som möjligt. Tjänsten är långsiktig och kan övergå till vår kund efter 6 månader.

Så ansöker du
Du söker tjänsten här och har du frågor eller funderingar om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mikaela Murén på mikaela.muren@pspartner.se alternativt 0763-183857.

Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PS Partner

Adress
PS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
4731314

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PS Partner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PS Partner: