Administrativ assistent till ISS!
ISS Personaltjänster / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ISS Personaltjänster i Helsingborg,
Lund,
Burlöv,
Malmö,
Växjö eller i
hela Sverige ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.
På uppdrag av ISS Facility Services AB söker ISS Personaltjänster.
Nu söker vi en:
Administratör till Sales Support med placering i Helsingborg
Vi är Sveriges största tjänsteföretag för outsourcing och facility management med 12 000 medarbetare. Vinsten för båda parter uppstår när den som får uppdraget har bättre förmåga att utföra tjänsten effektivt än den som lägger ut arbetet. Genom att ta över, driva och utveckla stödfunktioner hos våra kunder, ger vi dem förutsättningar för att fokusera på sin kärnverksamhet. Läs mer på
www.se.issworld.comVill du jobba i ett team som alltid ger det lilla extra?
Du kommer ingå i det team om tre personer vilka ger service och support till ISS centrala säljorganisationer. Tjänsten är på heltid och placeringen är på ISS kontor i Helsingborg.
Publiceringsdatum2013-03-22Dina arbetsuppgifterSom administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:- Hantering av tjänstebilar, försäkringsfrågor, beställning av tjänstebilar
• Kontering av fakturor i Basware,
• Telefoniansvarig vilket innebär hantering av alla mobilabonnemang
• Kostnadsresultatuppföljning, bokföringsordrar och samordning av data inför kostnadsbudgetarbete.
• Samordning av centrala utbildningar, centrala resor / konferenser.
Du ansvarar även för att säljarna får rätt introduktion och information kring de administrativa rutinerna.
Önskade kvalifikationer
BakgrundDu har minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gärna då från servicebranschen. Vi ser att du har minst en gymnasieutbildning och då gärna med inriktning ekonomi.
Vi söker dig som har en god simultan- och prioriteringsförmåga då arbetstoppar i samband med bokslut och dylikt förekommer. Du trivs och drivs av att arbeta mot givna deadlines och med arbetsuppgifter som kräver såväl noggrannhet som en hög grad av prestationsorientering.
Då rollen innebär mycket interna och externa kontakter är en god kommunikationsförmåga ett krav. Utöver svenskan så bör du även kunna kommunicera på engelska i såväl tal som skrift.
Vi erbjuder
Inom ISS har vi en kreativ och utvecklande miljö, där varje medarbetare har ett ansvar att vara med att bidra till att utveckla företaget. Du får möjlighet att skapa intressanta personliga och professionella nätverk både nationellt och internationellt. Våra ledord är ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet och detta genomsyrar allt vi gör.
Arbetstider och omfattningHeltid Rekrytering
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-08
Ange följande referens när du ansöker: 500609
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Olsson
FöretagISS Personaltjänster
AdressISS Personaltjänster
Årstaängsvägen 11
11794 STOCKHOLM
Jobbnummer 1501427
Observera att sista ansökningsdag har passerat.