Administrativ assistent med fakturahantering sökes i sommar till
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu dig som vill arbeta heltid som administrativ assistent inom ekonomi i sommar hos vår kund på Ekerö. Uppdraget startat den 1 juni och pågår till den 31 juli, det är viktigt att du kan arbeta hela perioden. Det finns även möjlighet till ytterligare förlängning.
Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.
Dina arbetsuppgifter:
I denna roll kommer du främst att arbeta med fakturahantering. Under en arbetsdag kommer du till exempel att granska och kontera leverantörsfakturor, vårdfakturor och interna fakturor. Du kommer också att ge stöd i avgiftshantering tillsammans med avgiftshandläggare. Utöver detta tar man i rollen emot och besvarar mail m.m. i en form av supportservice.
Dina kvalifikationer:
• Viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Gymnasieutbildning eller motsvarande. Meriterande med inriktning ekonomi
• Goda kunskaper inom office-paketet
• En serviceinriktad inställning
• God kommunikativ förmåga
Dina personliga egenskaper:
För att du ska passa i tjänsten krävs att du är tillmötesgående och glad i alla lägen. Vidare har du visst intresse för ekonomi och du tycker om att jobba administrativt. Du ser inge problem med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar och hjälper kollegor.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-04-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3433305
Observera att sista ansökningsdag har passerat.