Adecco söker inköpsassistent för kund i Uppsala!

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Har du intresse för inköp och avtal? Är du en duktig administratör som vill utvecklas? Då har vi rätt uppdrag för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

Som Inköpsassistent hos vår kund i Uppsala kommer du att arbeta i projekt angående kvalitet och avtal av internationella leverantörer. Du håller i kontakten med leverantörer per telefon och mail, sköter uppföljning av avtal och undersökningar, kommunicerar ändringar och avvikelser samt sammanställer information. Detta är en mångsidig tjänst med mycket externa kontakter. Du kommer att ta del av juridiska texter, varför det är viktigt att du inte ser detta som någon svårighet, och du arbetar dagligen i fler olika IT-system.

Vem trivs här?

Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god administrativ förmåga och intresse för att arbeta med avtal och uppföljning. Vidare är du van att arbeta med olika IT-system och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya uppgifter. Har du tidigare arbetat med inköp eller kvalitetsarbete ser vi detta som meriterande. Goda kunskaper i engelska krävs, och talar du dessutom tyska är detta ett stort plus, dock ej ett krav.

Som person är du självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du är kommunikativ och problemlösande och har förmåga att strukturera ditt arbete.

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå ca 6-9 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetsplatsen är hos vår kund i Uppsala. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Leila Mekidiche på 08-598 981 58

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-01-23

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Leila Mekidiche 08-598 981 58

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 Stockholm

Jobbnummer
1446000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: