ActivPersonal söker en Ekonomiadministratör för uthyrning
Activpersonal I Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Activpersonal I Sverige AB i Helsingborg,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige ActivPersonal har sedan 2008 framgångsrikt hjälpt våra kunder med att hitta och leverera kompetent personal. Vi är en personlig och engagerad personalpartner. Vi levererar effektiva, flexibla och skräddarsydda lösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek. Vi är sedan 2009 via Kompetensföretagen, ett auktoriserat bemanningsföretag och sedan juli 2019 även ett auktoriserat rekryteringsföretag. Vi har AAA i kreditvärdighet enligt Bisnode. Du kan läsa mer om oss på activpersonal.se
ActivPersonal söker en ekonomiadministratör på uthyrning till Skånes Kran & Entreprenad AB, ett mindre bolag med familjär känsla och högt i tak. Tjänsten är bred och varierande med ansvar för redovisning, löpande ekonomiarbete och lön. Det här är en roll för dig som trivs med att erbjuda bästa möjliga service och som sporras av utmaningar. Skånes Kran & Entreprenad AB ser långsiktigt på dig och på sikt finns möjlighet till fast anställning. Tjänsten är på 75%-100% beroende vem du är som söker.
Publiceringsdatum2019-12-06Om tjänstenTjänsten är av kommunikativ karaktär där du kontinuerligt kommer jobba med administrativa arbetsuppgifter. Du kommer dessutom att vara behjälplig för företagets kunder där du levererar bästa möjliga kundservice. Vidare kommer du vara spindeln i nätet, därför är det viktigt att du har en stark, egen initiativförmåga. Du kommer till exempel att arbeta med:
• Löpande redovisning
• In- och utbetalningar
• Bankfiler
• Leverantörsreskontra
• Avstämningar av konton och reskontror
• Löneadministration
• Anställningskontrakt
• Arbetsbeskrivningar
• Anställningsintyg
• Andra förekommande arbetsuppgifter
Vi söker dig som
Har eftergymnasial utbildning och/eller erfarenhet inom löneadministration och löpande ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Det är viktigt att du har god systemvana och mycket goda kunskaper i svenska, detta då det dagligen används i verksamheten. Det är meriterande om du har arbetat i Hogia lön och Fortnox Redovisning.
Vem är du som vi söker?
Som person är du självgående och initiativtagande med förmåga att driva dina arbetsuppgifter framåt. Du arbetar gärna självständigt och trivs med att ta eget ansvar. Vidare är du positiv, strukturerad, noggrann och i stort en flexibel person. Du är även en bra lagspelare och har lätt för att samarbeta och kommunicera med dina övriga kollegor.
Detta är en s.k. hyrrekrytering som syftar till en anställning hos kundföretaget efter avslutad uthyrningsperiod.
Varmt välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ActivPersonals Regionansvarig Marcel Grobin på telefon 072- 3117003.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagActivpersonal i Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Activpersonal i Sverige AB (org.nr 556755-8019),
http://www.activpersonal.se Arbetsplats ActivPersonal AB
Jobbnummer 4989971
Observera att sista ansökningsdag har passerat.