Acrelec Sweden, Stockholm - IT-Supporter
Acrelec Sweden AB / Supportteknikerjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Acrelec Sweden AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Sigtuna eller i
hela Sverige Acrelec Sweden, Stockholm - IT-Supporter
Acrelec Sweden söker nu en erfaren IT-Supporter (1st och 2nd line)
Du är förväntad att ge IT support på vanlig Windows baserad mjukvara.
Ansvarsområden:
• Ansvarig för uppföljning, avslut av ärendet av den interna mjukvaran och god kommunikation med kunden (kommunicera med kunden)
• Telefon och email support av Windows mjukvaruplattform och specifikt kundens mjukvara
• Att upprätthålla en tillräcklig kunskapsbas av befintliga och framtida program- och hårdvarulösningar för kunderna
• Att skapa och upprätthålla effektiv dokumentation och kunskapsutbyte
• Kunna utföra lättare kundutbildning av mjukvara och hårdvara
Vad vi letar efter - Din Profil:
Vi söker en utbildad It-tekniker med breda kunskaper inom IT och minst ett par års relevant arbetslivserfarenhet eller utbildning.
Det är obligatoriskt att ha fördjupade kunskaper i Microsoft / Windows-baserade programvaror, lösningar och en grundläggande förståelse av nätverk.
Du måste vara extremt serviceinriktad och öppen gentemot kollegor och kunder och du kommer att förväntas ta ansvar och delta i befintliga och nya projekt.
Du måste ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska, oavsett vem du kommunicerar med igenom alla tekniska gränser som kan uppstå. Denna förutsättning ger en möjlighet att bedöma den tekniska nivån och detaljnivån som krävs i varje given situation som kan uppstå.
Acrelec Group inspirerar alla kollegor att tänka och agera proaktivt och konstruktivt, vilket kommer att säkerställa fortsatta metoder för effektivitet och optimering.
Du kommer alltid att förväntas vara en lagspelare och inspirera samma tankesätt gentemot dina kollegor. Dina kollegor är dina största supportrar och du deras.
Du brinner för en möjlighet att skapa och upprätthålla oklanderliga kundrelationer.
Du är flexibel till din natur och kan behålla lugnet, även under stressiga situationer.
Det är en fördel att ha erfarenhet av POS- (pint of sale) och EFT-lösningar, men det är inget krav. En bra och stark bakgrund från detalj-, QSR- och / eller kundservice föredras också, men är inte ett krav.
Vad vi kan erbjuda:
Vi erbjuder möjligheten att bli en del av ett starkt och professionellt team. Några av våra kärnvärden internt är flexibilitet, ömsesidigt förtroende och frihet under ansvar.
Vi hjälper varandra, utbyter erfarenheter och kontinuerligt arbetar för att hitta och förbättra den bästa lösningen för varje given uppgift, för organisationen och våra kunder.
Lönen består av en fast lön, baserad på erfarenhet. Bortsett från detta erbjuder vi telefon, dator och pensionsarrangemang.
Kontakt information:
För frågor angående tjänsten kontakta
toni.leinonen@se.acrelec.comCV kan skickas till
toni.leinonen@se.acrelec.com märk med "IT Support 101014"
Publiceringsdatum2014-10-20KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
Tillträdesnarast
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
toni.leinonen@se.acrelec.comKontaktToni Leinonen
toni.leinonen@se.acrelec.comFöretagAcrelec Sweden AB
AdressAcrelec Sweden AB
Johanneslundsvägen 2
19461 UPPLANDS VÄSBY
KontorsadressJohanneslundsvägen 2
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0000
E-postadress:
toni.leinonen@se.acrelec.com Jobbnummer 2037465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.