Accounts Payable Coordinator till Pricer

Klara Consulting Rekrytering och Interim AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB i Stockholm, Täby, Vallentuna, Sigtuna, Strängnäs eller i hela Sverige

Om bolaget och tjänsten

Klara Consulting söker en Accounts Payable Coordinator till Pricer!

Pricer är det stora, växande och marknadsledande företaget inom digitala prisetiketter. Sedan starten 1991 har bolaget tagit världen med storm och erbjudit bland annat butikskedjor och matbutiker det mest tillförlitliga och trygga systemet för elektroniska hyllkantsetiketter. Pricer är idag ett snabbt växande bolag som omsätter strax över 2 miljarder. Kontoret ligger centralt i Stockholm nära T-centralen.

Bolaget har en spännande resa framför sig och stärker nu upp ekonomiteamet med ytterligare en stjärna = DU!

I rollen som Accounts Payable Coordinator kommer du att arbeta brett och självständigt inom leverantörsreskontra och även fördjupa dig i mer komplexa uppgifter. Du arbetar i ett team med sex trevliga och drivna personer. Du rapporterar till Head of Finance som också lägger stor vikt vid att teamet samarbetar bra och har kul tillsammans.

Här får du möjligheten att bli del av ett företag i framkant som också låter dig utvecklas inom rollen. Rutiner, struktur och processer är väl uppstyrt och välskött. Det finns därmed goda möjligheter att ta dig an nya utmaningar inom din roll och ta dig an mer avancerade områden efter förmåga. Perfekt för dig som gärna utvecklas inom leverantörsreskontra!

Du erbjuds:

• En arbetsgivare som prioriterar din utveckling samt glädje och välmående på jobbet

• Goda förmåner så som friskvårdsbidrag, 30 dagars semester, pensionslösning etc

• Möjlighet till hybridarbete dvs jobb både på kontor och hemifrån

• Trevliga AW:s, sommar- och julfest samt firande av framgångar

Publiceringsdatum
2023-05-05

Dina arbetsuppgifter
Som Accounts Payable Coordinator på Pricer kommer du att arbeta brett, varierande och fördjupat på samma gång. Du äger själv huvudansvaret för leverantörsreskontran, ett stort ansvar och en fantastisk merit!

Du kommer till exempel att:

• Ha huvudansvaret för en omfattande leverantörsreskontra vilket också innebär att se över strategiska delar, föreslå effektiviseringar etc

• Hantera leverantörsfakturorna och betalningarna

• Administrera inventarieregister

• Hantera mellanhavanden och valutafrågor

• I viss mån administrera reseräkningar och andra ad hoc-uppgifter

Vem är du?

För att trivas i rollen är du driven, noggrann, kommunikativ och strukturerad. På Pricer värdesätter man också en trevlig stämning och god atmosfär kollegorna emellan som vi gärna ser att du också gör!

Vi söker dig som:

• Har cirka 2-4 års arbetslivserfarenhet inom leverantörsreskontra

• Har tidigare erfarenhet av moms- och tullfrågor

• Talar och skriver såväl svenska och engelska på god nivå

Det är extra meriterande om du:

• Har jobbat i ett internationellt bolag

• Har erfarenhet från tillverkande företag

Vill du ha en roll där du har kul på jobbet, får utvecklas inom leverantörsreskontra och där arbetsgivaren satsar på dig som medarbetare och har starkt fokus på hög trivsel och välmående. Då har du kommit rätt, välkommen in med din ansökan!

Praktisk information

• Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

• Omfattning: Heltid

• Anställningsform: Tillsvidare med provanställning

• Lön: Fast enligt överenskommelse

• Placering: Centrala Stockholm. Hybridarbete.

• Kontaktuppgifter: Vid frågor kontakta raze.shanagar@klaraconsulting.se

Rekryteringsprocessen hanteras av Klara Consulting. Vår kunds önskemål är att alla ansökningar går via oss.

Vi tillämpar löpande selektering och annonsen kan komma att tas ned när vi har ett tillfredsställande urval.

Rekryteringen hanteras av Razé Shanagar:

Om företaget
Läs mer om Pricer här: https://www.pricer.com/sv/om-pricer

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Klara Consulting Rekrytering och Interim AB (org.nr 556360-0195), https://klaraconsulting.se/

Arbetsplats
Klara Consulting

Jobbnummer
7739428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klara Consulting Rekrytering och Interim AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB: