Account Manager till Helsingborg

Office Management / Säljarjobb / Helsingborg
2017-01-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till Helsingborg" (publicerad 2019-03-07) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg, Malmö, Göteborg, Lidköping, Linköping eller i hela Sverige

Inför 2017 kommer vi utöka vår säljstyrka för att kunna växa ännu mer och söker därför en Account Manager!

Arbetsbeskrivning

Som Account Manager hos oss kommer du att ta över ett antal befintliga kunder och utveckla samarbetet med dessa, initialt inom dokumenthantering. Du kommer även att öka din kundstock genom att skapa affärer med nya kunder.

Du äger hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att utveckla och driva affärerna. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen, detta genom vårt säljträningsprogram Business Academy. Du kommer även ha möjlighet att på sikt få certifieringar och utbildning inom våra andra affärsområden; IT, videokonferens, telefoni och facility services och därmed kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning.

Med ett stort engagemang och skicklighet i försäljning kan den här rollen ta dig till nya höjder i din karriär!

Office Management kännetecknas av en välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner.

Erfarenhet och Personliga egenskaper

Vi söker dig som har arbetat med B2B-försäljning i minst tre år, högst meriterande är om det är inom dokumenthantering.

För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Vi vill att du har fokus på din karriär och har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket. Vidare ska du ha en vinnarinställning och tänka långsiktigt i din försäljning. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ge upp och drivas av resultat. Du ska ha körkort.

Vi erbjuder
Grundlön, provision och bonussystem
Goda utvecklingsmöjligheter med tydliga interna karriärvägar
Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta Marcus Nordström, försäljningschef, på 010-858 50 24.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-01-02

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Fehrm amanda.fehrm@officemanagement.se +46 10 858 40 14

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Garnisonsgatan 23
25466 Helsingborg

Kontorsadress
Garnisonsgatan 23, Helsingborg

Jobbnummer
3241915

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: