Account Manager till Aditro

Maxkompetens Stockholm / Säljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Information om uppdraget
Maxkompetens söker på uppdrag av Aditro för vidare uthyrning till slutkund en Account Manager till följande tjänst:
För vår uppdragsgivares räkning, inom hårdvara, söker nu Aditro en Account Manager till vårt innesäljarteam inom kundens direktsäljande avdelning. Personen vi söker ska ha hög social kompetens och god laganda.
Aditro är ett ledande europeiskt outsourcingbolag inom kundservice. Vi ökar våra kunders försäljning och skapar värde genom att hantera och utveckla deras kundinteraktioner. För vidare information: www.aditro.com
Tjänsten
Som Innesäljare på kundens direktförsäljande avdelning för Farm kommer du att vara en nyckelperson när det gäller att utveckla kundens ledande ställning på den svenska marknaden. Du kommer att arbeta med att stärka och utveckla kundens existerande kundbas. Viktigt är de dagliga kontakterna och att bygga förtroende och relation. Dina kunder kommer att vara inom norden och bestå av företag med ca 1000-3000 anställda.
Du har ansvar för de dagliga affärshändelserna som sker mellan vår kund och slutkund. Du arbetar mot en gemensam samt individuell budget tillsammans med dina kollegor. Du har självständigt ansvar för dina konton vilket innebär ansvar för att all uppdatering, prissättning och konfigurering av förfrågningar från slutkund. Du ska skapa, bygga upp och förankra en långsiktig relation och ett förtroende hos kund och kunna sätta dig in i dennes verksamhet och vardag.
Arbetet innebär affärskontakter via telefon men även besök hos kund.
Krav på person
Vem är du?
• Du är intresserad av försäljning, IT och marknadsföring
• Du drivs av att bygga långsiktig kundrelation och har en hög servicenivå med ambition att hjälpa kunden med sina IT-lösningar
• Du kan arbeta dels intensivt på egen hand men att du samtidigt tycker att det är viktigt och utvecklande att samarbeta i ett team.
• Du har en stark drivkraft till att göra affärer samt att du trivs och har en fallenhet att skapa relationer och försäljning med telefonen som främsta redskap.
• Du har vana att arbeta under en emellanåt hög press och kunna koordinera och förvalta kundrelation både med slutkund och med interna kontakter inom företaget
• Du har en inre motor och tycker om att arbeta i högt tempo
Vi tror att Du minst har gymnasiekompetens och några års erfarenhet utav företagsrelaterad försäljning. Önskvärt är att Du besitter goda kunskaper och hyser ett äkta intresse för IT-branschen. Erfarenhet från IT-branschen är meriterande men ej ett krav.
Kan du dessutom kombinera detta med dokumenterad säljerfarenhet och/eller talang kan du vara rätt person för oss. Du är organiserad och har en hög administrativ nivå samtidigt som du är initiativrik och tycker om att ta kontakt med folk både internt och externt. Viktigt för oss är att vi hittar rätt person, att du brinner för att göra affärer och är en glad och utåtriktad person som vill ha roligt på jobbet!

Publiceringsdatum
2008-11-11

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tjänsten är på heltid, Tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.

Ersättning
Fast lön + rörlig lön
Månadslön (fast + rörlig)

Så ansöker du
Vi prioriterar ansökningar via vår hemsida www.maxkompetens.se
Ange följande referens när du ansöker: AM
Ansökan kan skickas till e-postadress: annacarolina.eriksson@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Stockholm

Adress
Maxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM

Kontorsadress
Drottninggatan 61
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41013900

Jobbnummer
349697

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Stockholm: