Account Manager inom digitala kontorslösningar till Ricoh

Worq I Sverige AB / Säljarjobb / Malmö
2017-05-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager inom digitala kontorslösningar till Ricoh" (publicerad 2017-06-07) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Worq I Sverige AB i Malmö, Staffanstorp, Vellinge, Lund, Trelleborg eller i hela Sverige

Som Account Manager ligger ditt fokus på att hitta och bearbeta nya kunder. Inledningsvis kommer du även att få ta över en hel del befintliga kunder för att snabbare komma in i arbetssättet. Du ansvarar för hela processen själv, dvs. prospektering, kundmöten och avslut. Alla kunder du drar in får du behålla vilket innebär att du på sikt kommer bygga upp din egen kundstock. Det är därför viktigt att du skapar goda relationer med dina kunder för att uppnå en långsiktighet i affärerna.

Du utgår från kontoret i Malmö men dina dagar spenderas till större delen ute på möten hos dina kunder i södra Skåne.

Är du säljaren som tar täten ut på fältet? Älskar du att bygga långsiktiga relationer med dina kunder? Läs då vidare, vi har tjänsten för dig! Vi söker just nu en Account Manager till Ricohs kontor i Malmö.

Om Företaget

Ricoh Sverige erbjuder helhetslösningar för skanning/arkivering/utskrift/tryck, interaktiva möten, videokonferens, IT-infrastruktur och tjänster. Bolaget har cirka 500 anställda i en nationell organisation med representation på 35 orter med egna Center och Partner samt ett återförsäljarnät. Ricoh utgår från varje kunds unika behov samt IT-miljö och skapar anpassade lösningar. Företaget är certifierat för kvalitet, miljö och informationssäkerhet enligt ISO 9001, 14001 respektive 27001. Ricoh Sverige är ett dotterbolag i den världsomspännande Ricoh-koncernen med stort fokus på hållbarhet.

Kvalifikationer

Till denna tjänst söker vi dig som är orädd, social samt är bra på att hantera olika typer av människor. Du tar egna initiativ och skapar innovativa lösningar till dina kunder.

• Du har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning.
• Du har en grundläggande förståelse och intresse för IT.
• Du är social och har en god anpassningsförmåga.
• Du förstår försäljning och vet hur man gör en behovsanalys, på riktigt!
• Du förstår vikten av att bygga långsiktiga relationer med dina kunder.
• Du behärskar svenska och engelska i tal och i skrift.
• Du innehar B-körkort.

Villkor och lön

Du inleder din anställning med en utbildning i företagets tjänster/produkter och kommer till en början att åka med dina nya kollegor ut på möten för att förstå sättet de arbetar på. Du arbetar vanliga kontorstider, måndag till fredag. Du erbjuds en fast grundlön med en generös provisionsmodell. Utöver det erbjuder man tjänstebil, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

Vi är ett rekryteringsföretag som har specialiserat oss på att förmedla säljjobb - framförallt i Öresundsregionen, men även i resten av Sverige. Är du arbetssökande och letar efter lediga jobb eller är du redo att ta ett nytt kliv i karriären? Oavsett, vi hjälper dig!

Publiceringsdatum
2017-05-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Richard Lindroth 010-4952540

Företag
WORQ I SVERIGE AB

Adress
WORQ I SVERIGE AB
Baltzarsgatan 14A
21136 Malmö

Kontorsadress
Baltzarsgatan 14A

Jobbnummer
3489182

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Worq I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Worq I Sverige AB: