3 söker en driven och kundfokuserad ledare till reklamationsenhe

Hi3G Access AB Kundservice / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB Kundservice i Stockholm, Södertälje eller i hela Sverige

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.
Vill du vara med och ta 3’s reklamationsenhet till nästa nivå? Ambitionen är att vi ska ha Sveriges bästa reklamationsenhet med Sveriges nöjdaste kunder. Är du rätt person för uppdraget så
hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag!
Som Team Ledare för reklamationsenheten ansvarar du för att:
•  Hantera och utreda reklamationsärenden kopplade till privat- och företagskunder
•  Stötta säljkanalerna i att fatta rätt beslut i reklamationsärenden
•  Verka för att minska krediteringar och kostnader kopplat till reklamationer
•  Uppnå en ökad kundnöjdhet, t.ex. genom kortare svarstider
•  Säkra en professionell och enhetlig kommunikation mot våra kunder, såväl i tal som i skrift
•  Verka för att minska ärenden som kommer in till reklamationsenheten, målsättningen är att alla ärenden ska hanteras i kundledet
•  Alltid ha kunden i fokus!
Du kommer att arbeta mycket operativt samt inneha personalansvar för 3st medarbetare, där personlig utveckling och kontinuerlig coachning är ett viktigt inslag.
Som person är du driven, lösningsfokuserad och alltid engagerad i det du tar dig an. Du sätter kunden i fokus, är kommunikativ och tack vare din utåtriktade personlighet och starka självkänsla
skapar och hanterar du lätt relationer med olika typer av individer. Vidare är du en analytisk person med intresse för affären. Du tycker om ett högt tempo och vill jobba i ett dynamiskt företag
där du kan vara med och påverka utvecklingen.
Vi söker dig som har erfarenhet av reklamationsarbete samt erfarenhet från service- eller försäljningsarbete. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska
och på engelska. Har du någon form av ledarerfarenhet ser vi det som extra meriterande.
Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan!

Publiceringsdatum
2008-11-06

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-21
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Moa Wictorén, +46 735337054

Företag
Hi3G Access AB Kundservice

Adress
Hi3G Access AB Kundservice
Box 30213
10425 STOCKHOLM

Jobbnummer
347015

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB Kundservice: