2nd Line support inom Digital Skyltning

Jobbs On Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2024-05-30


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobbs On Sweden AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Ale, Göteborg eller i hela Sverige

Har du arbetat några år inom digital skyltning, skärmar och PC och känner dig redo för nästa steg - eller har du erfarenhet från en 2nd line support? Då har vi jobbet till dig!
En direktrekrytering till ett innovativt bolag! Du erbjuds attraktiva förmåner, en hybrid kontorsmodell och varierande arbetsuppgifter.
"Vi är experter inom Digital Signage med huvudkontor i Stockholm och berksamhet i Norden,Tyskland,Spanien och USA. Vi grundades redan 1997 och har idag drygt 130 medarbetare i ett flertal länder.Vi erbjuder vår nya kollega stort inflytande både i sin roll och på vår fortsatta utvecklingsresa.

Om rollenI rollen som 2nd line support är du en del av vår servicedesk som består av 1st, 2nd och 3rd line support. Servicedesken tar emot kunders incidenter angående mjukvara eller hårdvara som sedan skickas till rätt instans. Du kommer att arbeta med att hantera inkomna ärenden via ett ärendehanteringssystem, samt till viss del per telefon och mejl.Exempel på arbetsuppgifter
Felsökning av mjuk- och hårdvara
Ärendehantering som eskalerats från 1st line
Sammanställa och analysera incidentrapporter
Representera support vid kundavstämningar
Supportera 1st line vid frågor och problem
Knowledge Base-ansvarig

Om personen vi sökerFör att vara framgångsrik i rollen som 2nd line support ser vi att du motiveras av att hjälpa människor och tycker om problemlösning. Du trivs med att ta stort ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter och driva det självständigt framåt. Du har en förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete utifrån de ärenden som uppkommer. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och tycker om att ha många kontaktytor såväl internt som externt. Avslutningsvis är du serviceinriktad och strävar efter att hålla kunden uppdaterad samt ge förstklassig service.
Har ett genuint IT-intresse
Har minst 2 års erfarenhet från en servicedesk/first line support
Trivs i att bemöta människor och ge stöttning på ett pedagogiskt sätt
Mycket goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska
Erfarenhet av Service Now är meriterande

Vi erbjuder:
Flexibla arbetstider med möjlighet att arbeta på distans 2 dagar i veckan.
Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år.
Regelbundna hälsokontroller.
Konkurrenskraftig tjänstepension.
En dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och samarbete.

Rekryteringsprocessen hanteras av Jobbson och alla frågor rörande tjänsten skickas till oss. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att annonsen kan tas ner innan sista ansökningsdag om vi går vidare till urvals- och intervjufasen.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbs On Sweden AB (org.nr 559163-2780), http://jobbson.se

Kontakt
Armin Tankovic
armin@jobbson.se
0763429094

Jobbnummer
8718017


Prenumerera på jobb från Jobbs On Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobbs On Sweden AB: