1st line support till Malmö
Gigstep AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2021-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line support till Malmö" (publicerad 2021-04-09) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gigstep AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Landskrona,
Svalöv eller i
hela Sverige En glad servicedesktekniker som brinner för IT och att skapa den bästa kundupplevelsen, är det du? Då är du minst sagt efterlängtad!
I rollen som servicedesktekniker behöver du älska att hjälpa användare med dina olika IT-relaterade problem. Supporten sker via både telefon & mejl. Kunderna är det viktigaste, så det är av stor vikt att användarkontakten fungerar och att användarnöjdheten är stor. Servicekänslan och förmågan att kunna lösa de allra klurigaste problemen är högt värderat.
Vi letar efter någon som:
• Har erfarenhet av 1st line support eller har studerat en teknisk utbildning.
• Erfarenhet av Active Directory & Office 365.
• Förståelse för ärendehanteringssystem.
• Kommunicerar obehindrat på både svenska & engelska.
Personliga egenskaper värderas väldigt högt. Vi söker efter någon som är prestigelös, du är inte skygg för att fråga dina kollegor om hjälp. Det är viktigt att du gillar att samarbeta med ditt team genom att vara lyhörd och kunna ta till dig instruktioner. Din inställning till att vilja lära dig mer och vilja utvecklas är A & O.
Vad väntar du på? Sök!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-03-17ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGigstep AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gigstep AB (org.nr 559187-8227),
https://www.gigstep.se/ Arbetsplats Gigstep
Jobbnummer 5635304
Observera att sista ansökningsdag har passerat.