1:st line support till Aspia
Hero / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-05-24FöretagetAspia erbjuder tjänster inom redovisning, lönehantering och affärsrådgivning - som hjälper företag att effektivisera, utvecklas och växa. Aspia är marknadsledande vilket ger fantastiska möjligheter för både kunder och medarbetare. Aspia finns runt om i Sverige ochdetta kontor ligger fint beläget i centrala Stockholm.
Vi har nu möjligheten att få hjälpa Aspia att tillsätta två medarbetare till deras tekniska support. Här tror vi att du motiveras av att hjälpa verksamhetens kunder mot enklare lösningar, du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att pedagogiskt instruera dina kunder till en lösning.
Om rollen:
Som 1st line support kommer du att arbeta med att svara på och lösa ärenden som rör kundens interna system. Du arbetar både via mail och telefon och agerar spindeln i nätet vid felsökningar. Systemet är omfattande och vi ser att det är viktigt att du snabbt kan sätta dig in i de olika delarna men också kan förmedla en trygghet gentemot kunder.
Dina arbetsuppgifter kan bland annat bestå av:
• Inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
• Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering
• Djupdyka i större ärenden inom systemet i samråd med andra kollegor för att lösa ärendet
• Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet
Teamet består idag av 15 personer som gillar att ha roligt på jobbet och drivs av bra service. Lösningsorienterat team med stor nyfiken och engagemang.
Detta är en roll för dig som trivs med kundkontakt och att få vara med och lösa viktiga problem. Våra systemanvändare är beroende av att systemet fungerar och det är vår uppgift att se till att allt fungerar som det ska. En superrolig roll för dig som nyfiken, orädd och drivs av service."ansvarig för Customer Support.
Egenskaper och erfarenhet:
För att trivas i denna roll tror vi att du brinner för service, du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du känner dig trygg med telefon och mail som kommunikationsverktyg. I detta team fokuserar de mycket på samarbete vilket gör det viktigt att du även trivs med den kollegiala dialogen. Andra egenskaper som är högt uppskattade är mod att våga vara prestigelös men även trygg i din egen förmåga, även engagemang och nyfikenhet för verksamheten och kunden.
Vi tror även att du:
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har ett stort tekniskt intresse
• Vana av att ha kundkontakt
• Formulerar dig väl på svenska i tal och skrift
• Arbetat med telefon och mail som verktyg
Meriterande är även om du:
• Arbetat i en supportroll
• Erfarenhet av ekonomisystem
Möjligheter:
Detta är en långsiktig roll med målsättning att slutligen få en anställning hos vår kund. Initialt vår du chansen att bli en del av Hero. Du får ta del av våra förmåner och ett härligt gäng av konsultchefer. Kunden arbetar kontorstider och är belägna i centrala Stockholm. Tillsättning för tjänsten är direkt efter sommaren, önskvärt i augusti.
Har du kommit så här långt tycker jag att du eller den kompis du tänker på ska söka tjänsten! Vi ser fram emot att höras vid så snart din ansökan är inskickad!
Har du frågor kontakta en av de bästa konsultcheferna i branschen Madelaine Roosmark,
madelaine.roosmark@hero.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelaine Roosmark
madelaine.roosmark@hero.se +46709306645
FöretagHero
AdressHero
Holländargatan 22
11359 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 22, Stockholm
Jobbnummer 4811728
Observera att sista ansökningsdag har passerat.