1st Line Support inom ekonomi
Randstad AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-12-20Dina arbetsuppgifterÄr du en kommunikativ och snabblärd person med intresse för ekonomi och kundservice? Vill du vara en del av ett välkänt byggföretag som arbetar i hela Norden? Då kan denna roll vara helt rätt för dig! Nu söker vår kund efter tre konsulter till deras 1st Line Support i Solna för att täcka upp tjänstledighet pga studier där tjänsterna inledningsvis är konsultuppdrag med anställning hos Randstad i sex månader och därefter finns det chans att en av tjänsterna kan bli en direktanställning hos kund medan de andra uppdragen kommer kunna förlängas upp till två år. Uppdragens start är omgående.
Ansvarsområden
Som 1st Line Support kommer du att vara företagets ansikte utåt via telefon och e-post. Du är första kontakten för både interna och externa kunder samt leverantörer. Frågor du kommer hantera rör allt från fakturor, leverantörs- och kundreskontra, kundreklamationer och påminnelser till ekonomiska transaktioner i kundens system.
Du blir även en viktig del i att hjälpa till med frågor om deras leverantörsfaktureringssystem och andra ekonomiprogram. En vanlig dag innebär att du hanterar ett stort antal ärenden - både via samtal och e-post - med ett fokus på att ge bästa möjliga service.
Rollen är en del av ett engagerat och sammansvetsat team på cirka 10 personer som strävar efter ständiga förbättringar och effektiviseringar av processer. Här finns stora möjligheter att bidra och utvecklas!
KvalifikationerGymnasieexamen inom ekonomi.
Yrkeshögskoleutbildning eller högskoleutbildning inom ekonomi.
Har erfarenhet av kundservice, support eller liknande roller.
Erfarenhet från ekonomi eller grundläggande bokföring.
Är kommunikativ, tydlig och pedagogisk i din kommunikation, både i tal och skrift.
Är snabblärd, självgående och har en vilja att utvecklas.
Har självledarskap och tar ansvar för din egen upplärning och leverans.
Är förändringsbenägen och trivs med att hantera en stor mängd information i en dynamisk arbetsmiljö.
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du även behärskar danska, norska eller finska.
Vet vad god service innebär och du gör alltid ditt bästa för att hjälpa och vägleda dina kunder.
Vi ser att du är en person som inte är rädd för att ge support via telefon - det är en central del i kundens arbete och är avgörande för att möta deras kunders behov.
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Jobbnummer 9077095
Observera att sista ansökningsdag har passerat.