1st Level Support Nordic till Straumann
Jerrie AB / Sjukhusteknikerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukhusteknikerjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie AB i Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Kungsbacka,
Lerum eller i
hela Sverige Straumann, med huvudkontor i Schweiz, är en global ledare inom oral implantologi, protetisk tandvård och vävnadsregenerering. Straumann är det enda företaget som erbjuder lösningar från benuppbyggnad och paradontal regeneration, genom implantat och distanser, till individuellt anpassade och framställda keramiska inlägg, kronor och broar via Straumanns digitala lösningar. Genom att erbjuda den ultimata tekniken och servicen, syftar Straumann till att vara den självklara samarbetspartnern för tandvården och deras patienter. Straumanns implantat och instrument tillverkas i Schweiz och produkter för vävnadsregenerering produceras i Sverige. Med dotterbolag i 22 länder och distributörer i 50 länder har Straumann mer än 2200 anställda runt om i världen. Vi ingår i en nordisk organisation. I Norden är vi ca 65 medarbetare fördelade över Danmark, Norge, Finland och Sverige. Vårt Sverigekontor ligger i Mölndal. Läs mer om företaget på
www.straumann.com alternativt
www.straumann-cares-digital-solutions.com .
Vi söker en efterträdare till en av Straumanns medarbetare inom 1st level support, som gått vidare inom företaget. Tjänsten är placerad i Mölndal och rapporterar till Customer Service Manager.
Du kommer ansvara för att ha telefonsupport till samtliga fyra länder i den nordiska organisationen. Supporten består av teknisk support, stöd och utbildning till våra kunder inom digitala lösningar. Viss administration förekommer, exempelvis ta emot beställningar rörande produkter. Vid behov är du behjälplig med arbetsuppgifter som rör hela Customer Service avdelningen.
Vi söker dig som är utbildad tandtekniker med starkt intresse för teknik, IT och digitala lösningar. För att lyckas i tjänsten är det meriterande med erfarenhet av Straumann produkter och/eller andra dentala system. Erfarenhet av kundservice är en fördel. Straumanns koncernspråk är engelska. Då support även sker på engelska är det en förutsättning att du behärskar det väl. Vana av något annat nordiskt språk är också bra. För att trivas i rollen är det viktigt att du är van vid snabba tempoväxlingar, är strukturerad och sätter kunderna i fokus.
I denna rekrytering samarbetar vi med Jerrie. Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev via
www.jerrie.se . För frågor är du välkommen att kontakta Maria Hörnestam på 076-338 76 46.
Publiceringsdatum2014-09-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duVälkommen med din ansökan via
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Hörnestam, Rekryteringskonsult 076-3387646
maria.hornestam@jerrie.seFöretagJERRIE AB
AdressJERRIE AB
ODINSGATAN 9 VÅN 4
41103 GÖTEBORG
KontorsadressODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG
Jobbnummer 2003027
Observera att sista ansökningsdag har passerat.