1
Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Just nu söker vi en utbildningsadministratör för ett heltidsuppdrag hos vår kund i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående som löper sex månader framåt med eventuell chans till förlängning.
Ditt uppdrag
Du kommer att tillhöra HR-avdelningen och som utbildningsadministratör arbetar du i ett team med ytterligare tre kollegor. Ditt fokus kommer främst vara att ta fram och paketera digitala e-utbildningar. Du ansvarar för att sköta kurserna inom ditt område från start till mål, vad avser det administrativa. Utöver detta kommer du även att få stötta HR-teamet med administrativa uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:
Planera, koordinera och genomföra uppdateringar av befintliga utbildningar och även skapande av nya utbildningarHantera kontakter med kursansvariga, deltagare och personer som söker information om kursutbudet samt externa leverantörerAdministrativ support inom HR-området så som skapande av annonser och publicering på företagets intranät
Din bakgrund
Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom kommunikation och utbildningsadministration, gärna med inriktning på digitala utbildningar. Det är även meriterande om du har erfarenhet av HR-administrativt arbete och att du jobbat med digitala utbildningsverktyg sedan innan. Du är en van webbadministratör med god systemförståelse och du är en skicklig kommunikatör på svenska och engelska, både i tal och skrift. Om du dessutom kan något av de övriga nordiska språken är det en fördel.
Du är en noggrann och leveranssäker person som håller ordning och reda och du är bra på att skapa och upprätthålla goda relationer. Du är bra på att prioritera, att se helheten och du kan snabbt sätta dig in i nya ämnen. Vidare är du van att arbeta självständigt och proaktivt, du är kvicktänkt och kan leverera hög kvalitet under stressiga förhållanden med korta deadlines.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.
Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (
emma.holster@thepace.se), och Konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf (
emilie.runnegard@thepace.se).
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanningsuppdrag
Publiceringsdatum2021-05-28ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "thepace19156".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)
Arbetsplats The Pace
Jobbnummer 5776617
Observera att sista ansökningsdag har passerat.