Web Travel Specialist

HRG Nordic AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos HRG Nordic AB i Stockholm, Norrköping, Borlänge, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Vi söker medarbetare till HRG Nordic e-Centre

HRG Nordic är Nordens ledande totalleverantör av Business Travel Management. Vår uppgift är att ge alla våra kunder absolut bästa service genom att satsa på nytänkande, kvalitet och leverans. Vår breda kunskapsbas och stora erfarenhet garanterar att våra kunder får tillgång till den bästa servicen och de senaste tekniska nyheterna. Läs gärna mer om oss på www.hrgworldwide.com
Vi vill vara det självklara valet för våra affärsresenärer och behöver din hjälp!

Vårt nordiska e-Centre lämnar användarsupport för HRG?s olika självbokningssystem per telefon och e-mail. Som medarbetare på HRG Nordic e-Centre i Stockholm kommer du att arbeta på en av Nordens största affärsresbyråer. Du arbetar i ett team om ca 11 kollegor. Vi kan erbjuda dig ett intressant arbete med utvecklingsmöjligheter.

Kvalifikationer och egenskaper
Du har en bakgrund som Affärsresekonsult eller eventuellt inom support. Du är intresserad av självbokning via Internet och teknisk support samt har god datorvana. Du tycker det är roligt att arbeta i en miljö där ständig utveckling pågår.

Vi söker dig som har goda kunskaper i finska i tal och skrift. För tjänsten krävs även goda kunskaper i svenska och engelska. Kunskaper i danska och norska är meriterande. Som person är du professionell, engagerad och har förståelse för affären samt tycker om att ge kunden något extra genom din service. Du har god social kompetens, har lätt för att samarbeta och är ansvarsfull. Då arbetet periodvis kan vara intensivt krävs det att du är effektiv och kan ge god service även under hög arbetsbelastning.

I tjänsten ingår hantering av inkommande bokningar i Amadeus, Stina och andra relaterade system samt systemadministration av olika självbokningssystem. Erfarenhet från dessa system är därför nödvändiga för tjänsten. Kunskaper i AeTM ? Amadeus e-Travel Management, GetThere, Traveldoo, och andra självbokningssystem är meriterande. Om du är certifierad administratör i ett eller flera självbokningssystem är det starkt meriterande.

Publiceringsdatum
2012-05-14

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning, med placering i Stockholm, på heltid med tillträde snarast. Vi har kollektivavtal med Unionen. Då detta är en nordisk support har vi öppet de arbetsdagar som våra kunder har öppet. Det betyder att du kan få arbeta på en svensk helgdag.

Ansökan och kontakt:
För mer information kontakta Anette Bueno Head of Operational Best Practice tel 08-5088 5235. Ansökan med personligt brev och CV skickar du till: rekrytering.se@hrgworldwide.com . Välkommen med din ansökan snarast då vi genomför intervjuer löpande. Sista ansökningsdag är 2012-05-27.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering.se@hrgworldwide.com

Företag
HRG Nordic AB

Adress
HRG Nordic AB
Box 233 50
10435 STOCKHOLM

Kontorsadress
St. Eriksgatan 117, plan 4
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08 - 50885000
E-postadress: rekrytering.se@hrgworldwide.com

Jobbnummer
1242656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från HRG Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos HRG Nordic AB: