We are looking for a Training & Quality Manager for our client K

Teleperformance Nordic Stockholm / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2017-02-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "We are looking for a Training & Quality Manager for our client K" (publicerad 2017-04-05) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 190.000 anställda på 311 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 7 kontor i Norden med 1500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com .



Working as a TQM means that you get the opportunity to use the knowledge you have within customer care to manage and lead the QAs and Trainers.

As a TQM for Klarna you will support the Top Management in implementing, deploying and improving the quality management system. You will be working in compliance towards current standards, prepare audits for the training department and the quality department. You will act as manager for the local Quality Assurance (QA) staff and Trainers. Your targets will include, among other things:

Ensure compliance with TOPS and ensure compliance towards the BEST Quality Assurance and BEST Training & Development standards. It's important that you have a sense of responsibility and an interest in resolving complex problems. We see that you have strong communication skills together with a diplomatic and leader personality.

We are looking for someone who:

- Has experience of contact center or BPO business
- Has a strong leadership profile and experience of a leading position
- Is analytic and has a process oriented thinking
- Very strong English skills, both verbal and writing
- Has strong cooperative skills
- Is conceptual and strategic
- Is a strong user of Microsoft Office Excel

You will be reporting and analyzing all QA- and training metrics as a minimum on a monthly level.

You will be reporting to the Jr CCM on the program.

Varaktighet, arbetstid
39 tim./v.. Tillträde: According to agreement tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-02-27

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-03
Ange följande referens när du ansöker: 2017/26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Hamilton 0702212276

Företag
Teleperformance Nordic Stockholm

Adress
Teleperformance Nordic Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Kontorsadress
St Eriksgatan 115

Jobbnummer
3344641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teleperformance Nordic Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm: