Vill du vara en del av ett framgångsrikt kundservice-team?

mySafety / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm, Lidingö, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

mySafety Försäkringar erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl. a. spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety Försäkringar AB ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa. Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Kontakta och har kollektivavtal med Unionen.

Vårt mål är att bli Sveriges bästa kundservice! För att nå dit är vi nu på jakt efter dig som älskar försäljning, som förstår vad god service innebär och som vill hjälpa oss att nå ut med våra värdeskapande produkter och tjänster. Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, men det är inget krav. Vi ger dig förutsättningarna för att lyckas! Låter det intressant? Läs vidare!

Arbetet som kundservicemedarbetare innebär att ta emot inkommande samtal, aktivt arbeta med merförsäljning och winback mot uppsatta mål samt ge service i toppklass. Avdelningen består idag av ca. 20 agenter och två teamleaders.

Vi är på jakt efter dig som:

• Drivs av att nå resultat: Vi arbetar efter tydliga mål och ger dig förutsättningar att nå dem genom utbildning, en dedikerad teamleader och löpande måluppföljning.
• Är tävlingsinriktad: Gillar du utmaningar? Då kommer du att trivas på vår kundservice!
• Ser god service som en självklarhet: Du förstår kundens behov och är effektiv i dina samtal.
• Sprider energi: Vår kundservice präglas av mångfald. Är du en positiv energispridare kommer du trivas utmärkt!
• Tycker om försäljning: Du tycker om att arbeta med både merförsäljning och winback över telefon.

Vidare talar du och skriver svenska flytande. Du har grundläggande kunskaper i engelska. Du har god datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet. Har du erfarenhet av arbete på säljande kundserviceavdelning är det meriterande.

Lön: Fast grundlön + attraktiv bonusmodell. Som anställd hos oss får du friskvårdsbidrag.

Placering: Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på gärdet i Stockholm.

Arbetstider: Varierande. Kundservice har idag öppet kl. 08:00 - 18:00 alla vardagar och arbetstiden är för närvarande varannan vecka kl 08:00-16.30 samt kl 9.30-18.00 varje helgfri vardag.

Ansökan: Ansök via www.mysafety.se eller genom att maila Malene Di Febbraro, HR Generalist:  malene.difebbraro@mysafety.se . Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag. Tillträde snarast möjligt.

Publiceringsdatum
2014-10-16

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön samt provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MySafety

Adress
MySafety
Tegeluddsvägen 76
10252 Stockholm

Kontorsadress
Tegeluddsvägen 76

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2033992

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från mySafety

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos mySafety: