Vill du jobba med offentlig upphandling?

Framtiden AB / Kontorsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Framtiden AB

Publiceringsdatum
2012-02-09

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Om företaget
Vår kund arbetar inom mark och anläggningsbranschen och har sitt kontor i Linköping.

De utför större entreprenader vid nybyggnation, anläggningsarbeten i trädgårdar och gräv och schaktarbeten och de arbetar med både kommuner, företag och privatpersoner.

Bolaget har idag 10 anställda men befinner sig i ett expansivt skede då de på sikt ser att de kommer bli fler.

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill jobba med offentliga upphandlingar för vår kund.

Du kommer att arbeta med hela upphandlingsprocessen från start till påskrivet kontrakt. Detta innebär bland annat att du kommer att söka aktuella upphandlingar, ta reda på vad som krävs och vilka resurser som finns för att utföra uppdraget, beställa förfrågningsunderlag, ha kontakt med myndigheter och kontaktpersoner i upphandlingarna, gå igenom priser samt följa upp och utvärdera.

Arbetet innebär att du är ute och besöker objekten och aktuella kontaktpersoner.

Detta är ett självständigt arbete och på sikt när du blivit varm i kläderna kommer du även göra kalkyler och räkna på jobb.

Profil
Ett krav är att du har jobbat med offentliga upphandlingar tidigare och har bra koll på lagar och regler och att dessa efterföljs. Det krävs att du kan jobba självständigt med detta då du kommer vara ansvarig för offentliga upphandlingar hos vår kund.

Du som söker har B-körkort då detta är ett krav.

Meriterande är om du har erfarenhet inom mark och anläggningsbranschen men det är inget krav.

Som person är du glad och social och har lätt för att knyta kontakter. Det är viktigt att du är noggrann och har en god administrativ förmåga då dokumentation och ordning och reda är a och o i denna tjänst. Du är en prestigelös person som är beredd att hjälpa dina kollegor när detta behövs.

Hos vår kund får du ett fritt arbete hos ett skönt gäng där humor och skoj är viktigt. För rätt person finns goda möjligheter till utveckling.

Tillträde enligt överenskommelse

Urval sker löpande så ansök redan idag, jag ser fram emot att läsa din ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-29
Ange följande referens när du ansöker: 1171
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Johansson, 0735-168996, sofie@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1153122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: