Vi söker vår nästa kundservicestjärna!

P-tjänst Sverige AB / Kundservicejobb / Partille
2022-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker vår nästa kundservicestjärna!" (publicerad 2022-03-31) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos P-tjänst Sverige AB i Partille, Göteborg, Varberg, Uddevalla, Jönköping eller i hela Sverige

Delar du vår mening att kunden alltid ska vara i fokus? Är din främsta egenskap att du lyckas vända alla kundsamtal till det bästa? Brinner du för att ge alla det där lilla extra? Då har vi rollen för dig!
Vem är du?
Vi tror att du som söker denna tjänsten drivs av att ge människor en fantastisk service. Att göra en annan persons dag till den bästa är någonting som du ständigt strävar efter. Du har alltid en god ton, är strukturerad och gillar när dagarna går fort. Vi ser att du har en fallenhet för att bygga relationer till både kunder och medarbetare.


Publiceringsdatum
2022-02-17

Kravprofil för detta jobb
Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Goda kunskaper inom de nordiska språken
Flera års erfarenhet av dokumenterad kundservicetjänst
God datorvana

Meriterande:
Inkassovana
Vana att arbeta i flera olika datasystem



Dina arbetsuppgifter
I rollen som vår kundservicemedarbetare är du företagets ansikte och röst utåt! Du kommer ingå i vår kundservice-/inkassoavdelning och rapporterar till vår kundserviceansvarig som du även arbetar nära. Vi är måna om att varje kund och ärende ska hanteras på ett professionellt sätt och spegla oss som företag. En arbetsdag kan exempelvis innehålla arbetsuppgifter såsom:
Besvara telefon, inkommande brev, inkommande mail från kunder och gäldenärer
Besvara inkommande bestridanden
Hantera och besvara tilldelade ärenden från inkassoavdelningen
Rapportera avvikelser och felanmälan som inkommer via kundservice
Aktivt söka och ta del av information som uppdateras kontinuerligt


Vad kan vi erbjuda dig?
P-tjänst är det lagom stora familjeägda parkeringsbolaget med lokal förankring i Göteborgsregionen. Vi är väl etablerade sen 34 år tillbaka och har därmed byggt upp en stor kunskap och kompetens inom allt som rör parkering.
Vi kan erbjuda vår nya medarbetare en gemenskap hos ett familjeföretag där vi värdesätter den öppna dialogen och är därav måna om att alltid ha låga trösklar och högt i tak. Vi anser att ett bra lagarbete bygger på ömsesidig respekt och insikten om varje medarbetares betydelse för en framgångsrik framtid. Vi har även ett eget företagsgym som finns för allas förfogande, då vi tror på att en frisk medarbetare är en glad medarbetare.
I dagsläget består vår kundtjänst/inkassoavdelning av en kundserviceansvarig samt 2 kundservicemedarbetare och 2 inkassohandläggare och nu söker vi efter en efterträdare till en av våra medarbetare.

Bra att veta
Tjänstgöringsgrad 100%
Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Individuell lönesättning
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därav komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-19

Företag
P-tjänst Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundservice".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
P-tjänst Sverige AB (org.nr 556396-7347), https://p-tjanst.se/

Ansökan
E-post: jobba@parkeringstjanst.se

Arbetsplats
P-tjänst AB

Kontakt
HR-chef
Anna Terborn
anna@p-tjanst.se
031-797 16 12

Jobbnummer
6354893

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från P-tjänst Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos P-tjänst Sverige AB: