Vi söker Ordermottagare /Administratör på heltid

MaxExperten AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2023-04-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker Ordermottagare /Administratör på heltid" (publicerad 2023-04-11) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MaxExperten AB i Stockholm

Vi letar i nuläget efter en ordermottagare/administratör på heltid, som kan ta emot och besvara kundförfrågningar i telefon, via e-mail eller från vår webbplats. Som ordermottagare hjälper du till att lösa kundens problem och svarar på frågor som kan vara av mycket varierande och olika karaktär. Du registrerar ärendet i vårt bokningssystem och tilldelar därefter ärendet till utsedd person. Vi tillämpar provanställning i sex månader.
Hos oss blir du en viktig del av ett engagerat team. Du får en central och bred roll med många intressanta kontakter, där du får använda din sociala kompetens.
Du bör ha gymnasieutbildning, ha datorvana, vara mellan 30-50 år gammal och gärna ha erfarenhet av byggbranschen. Du tycker om att ta ansvar, så ärlighet, punktlighet och noggrannhet är viktiga ledord för dig. Förutom flytande svenska är det ett plus om du talar ryska, polska eller ukrainska.

Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-09
E-post: maxexperten.ab@gmail.com

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
MaxExperten AB (org.nr 559249-8637)
Bastuhagsvägen 30 (visa karta)
122 42  ENSKEDE

Jobbnummer
7639413

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MaxExperten AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MaxExperten AB: