Vi söker nya medarbetare till Mekonomens kundtjänst

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vårt kontor i Borlänge söker nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare.

Gillar du bilar och har god förståelse för tekniken i stort?

Vill du vara en ovärderlig medarbetare och jobba med ett framgångsrikt, spännande och innovativt företag?

ProMeister Solutions/Mekonomen är en av våra nya uppdragsgivare och vi söker nu nya stjärnor som brinner för att leverera kundservice i toppklass.

Publiceringsdatum
2019-10-24

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal till privata bilägare och verkstäder, administrera bokningar till verkstäder och jobba med administration/felsökning. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Utvecklingsmöjligheter:

Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och karriärtrappa. Releasys karriärtrappa har olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommer desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd måndag till söndag mellan klockan 7-22.

Omfattning:

Provanställning 100%. Anställningen påbörjas med 6 månaders provanställning.

Ersättning
Månadslön, enligt kollektivavtal.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med en utbildning för att bekanta dig med Releasy samt uppdragsgivaren. Utbildningen innehåller hur du hanterar det optimala kundmötet och de stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

Start:

December och Januari

Så ansöker du
Skicka in din ansökan (CV, personligt brev, gymnasiebetyg). Sista ansökningsdag 2019-11-24. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Rekryteringsprocessen kommer att starta omgående.

Vid frågor kan du kontakta Christina Boge, christina.boge@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), http://releasy.se/

Arbetsplats
Releasy Customer Management

Jobbnummer
4883682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: