Vi söker nu en Assistant Contact Manager (ACM) till Canal Digita

Teleperformance Nordic Göteborg / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Göteborg i Göteborg

Beskrivning av rollen
Som Assistant Contact Center Manager på Teleperformance ansvarar du för att driva kunduppdraget enligt kundens och Teleperformance riktlinjer.

Du ansvarar för produktionens nyckeltal och kvalitetsmål t.ex. kundnöjdhet, servicenivåer, samtalstider, medlyssningar etc. Du rapporterar direkt till CCM och tillsammans med övriga managers leder ni verksamheten. I arbetet ingår att säkerställa att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser som personalbehov och utbildning. Du är ytterst ansvaret för relationen med kunden avseende leverans, du förstår komplexiteten i ett stort kunduppdrag och jobbar mot uppsatta mål. Ditt främsta ansvarsområde är att leda och driva dina chefer, att jobba efter Teleperformance alla riktlinjer, vår interna operationella process samt ansvar för projektets budget.

Vem är du?
Du har sinne för affärer och arbetar resultatinriktat för att uppnå dina mål. Det innebär att du är initiativtagande, drivande och flexibel. Du förstår vikten av att vara stresstålig, beslutsfattande och proaktiv. Att vara strukturerad ser du som en självklarhet för att med säkerhet kunna presentera resultat och har såväl administrativa som ekonomiska kunskaper. Vidare är du service-minded och lyhörd för kundens krav och önskemål. Du ser vikten av att analysera och driva projektet framåt utan att tappa förståelsen för helheten. Du är mån om att bibehålla och utveckla gruppens teamkänsla och har därför ett coachande förhållningssätt.

Publiceringsdatum
2018-12-18

Kvalifikationer
- Minst ett års erfarnehet av att leda andra chefer
- God kommunikativ förmåga i tal och skrift i svenska och engelska
- Du har goda kunskaper i officepaketet
- Grundläggande förståelse för ekonom:

- erfarenhet av budget arbete: resultat och avvikelser
- förståelse av numerisk korrelation och påverkan

Vi tror att du är drivande, lojal och har ett moget ledarskap. Det är meriterande om du arbetat i callcenterbranschen i en ledande roll med gott resultat och/eller erfarenhet av projektledning.

Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 217,000 anställda på 340 kundservicecenter. Teleperformance Nordic AB har kontor i Danmark, Finland, Norge, Sverige och i Chania på Kreta. I norden arbetar cirka 2,000 medarbetare. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-07
Ange följande referens när du ansöker: 2018/273
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Teleperformance Nordic Göteborg

Adress
Teleperformance Nordic Göteborg
Masthuggstorget 3
41463 Göteborg

Kontorsadress
Masthuggstorget 3

Jobbnummer
4515144

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teleperformance Nordic Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teleperformance Nordic Göteborg: