Vi söker lönehandläggare omgående till välkänd kund inom offentl
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av lönehantering och beskrivs som strukturerad? Är du även tillgänglig snarast för nya utmaningar? Då är du varmt välkommen med din ansökan för detta flexibla uppdrag hos vår offentliga kund på Södermalm i Stockholm.
Om uppdraget:
Vår kund har behov att hyra in en lönehandläggare för en period framöver. Uppdraget beräknas pågå mot hösten 2018 där omfattningen beräknas vara mellan 32-40h/veckan. Kunden är välkänd inom offentlig sektor och akutsjukvård, med placering på Södermalm.
Publiceringsdatum2018-05-04ArbetsuppgifterI rollen kommer du att arbete med sedvanligt arbete som lönehandläggare med ansvar för ca 600 löner. Detta innefattar därmed arbetsuppgifter så som bearbetning och kontroll av löneunderlag samt sammanställning av frånvaro. I och med detta tror vi att du utför dina arbetsuppgifter noggrant och med stort ansvarstagande. Vidare ställer uppgifterna också krav på god analytisk förmåga. Då du utöver detta kommer att svara på lönefrågor tror vi också att du har en god social förmåga.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst 1 års erfarenhet som lönehandläggare eller likvärdigt
• Kan börja omgående
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Meriterande med erfarenhet av Heroma
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag inom löneområdet via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress:
sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
ca 32-40h/v ca 3-4 månader
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4125052
Observera att sista ansökningsdag har passerat.