Vi söker Kundservicemedarbetare
Eniro 118 118 AB / Kundservicejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eniro 118 118 AB i Norrköping,
Solna,
Kristianstad,
Sundsvall,
Östersund eller i
hela Sverige Vi söker drivna Kundservicemedarbetare
#jobbjustnu
Är du orädd, brinner för service och kvalité och trivs med att vara kundens problemlösare?
Hos oss får du möjlighet att utmana dig själv genom att arbeta både med inkommande och utgående kundservice. Vi blandar en mängd olika uppdrag så att vardagen inte blir tråkig. Vill du vara en del av vårt härliga gäng och lockas av att hjälpa kunder snabbt och effektivt, då har vi jobbet för dig.
Vi ger dig en grundutbildning i kundservice och i våra system för att du ska känna dig trygg och få en bra start. Du kommer att möta ett coachande och närvarande ledarskap med kontinuerlig kompetensutveckling för att behålla och utveckla din kompetens över tid.
Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö med respekt och tillit till varandra.
Du kan känna dig trygg i att människors olikheter, oavsett etnisk tillhörighet, religion, sexuell läggning och ålder, är av underordnad betydelse.
Dina personliga egenskaper
Du har drivet att leda din egen utveckling och modet att ta egna initiativ när det behövs. Förmåga att vara lyhörd för att överträffa kundens förväntningar. Söka fram och filtrera bland en mängd information.
Vi söker dig som:
• Kan behålla fokus från första till sista kund
• Har hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla tider
• Gillar att jobba mot uppsatta mål och har ett driv att utvecklas och förbättras
• Varierad arbetstid
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom Kundtjänst eller Contact Center, men det är inget krav. Norska & Danska är meriterande. Det viktiga är att du är rätt person som vill arbeta hos oss på vårt kontor i centrala stan.
Anställningen är en timanställning/behovsanställning som varierar över tid utifrån dina önskemål och vårt behov, från ca 50 % och uppåt.
Under sommarperioden kan vi erbjuda dig 80% och uppåt.
Du får ditt schema med 3 veckors löpande framförhållning och omfattas av kollektivavtal, med förmåner som friskvårdsbidrag, frukt och kaffe/te.
Tester och intervjuer sker löpande.
Dynava - Great customer service drives success.
Dynava är ett ledande nordiskt kundserviceföretag.
Varje dag (som natt) hjälper våra erfarna kundserviceexperter företag i alla branscher att hantera tusentals kundkontakter runt om i Norden.
Vi hjälper våra kunder med kundservice i alla kanaler: telefon, e-post, webbplatser, sociala medier, chattar och snabbmeddelanden.
Våra medarbetare möter uppdragsgivarnas kunder genom samtliga nordiska språk: svenska, finska, danska, norska (och engelska).
Dynava tillhandahåller även katalogtjänsterna 118118 (Sverige) och 0100100 (Finland).
Dynava är en del av Eniro AB, ett börsnoterat (Nasdaq Stockholm, ENRO) MarTech-företag som är verksamt i de fyra nordiska länderna Danmark, Finland, Norge och Sverige.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Publiceringsdatum2021-11-30Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-17
AdressEniro 118 118 AB
Gamla Rådstugugatan 19
60224 Norrköping
Arbetsgivare Eniro 118 118 AB (org.nr 556476-5294),
https://www.dynava.com/ Gamla Rådstugugatan 19 (
visa karta)
602 24 NORRKÖPING
Ansökan E-post:
rekrytering@dynava.com Jobbnummer 6143054
Observera att sista ansökningsdag har passerat.