Vi söker en Executive Assistent/Office Manager till ett finansbo

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-03-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en Executive Assistent/Office Manager till ett finansbo" (publicerad 2016-10-03) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Företaget är ett stort internationellt bolag som nyligen startat upp sin verksamhet i Stockholm.

I dagsläget så arbetar du ensam tillsammans med Managing Director och assisterar även två kollegor på kontoret i London.
Kontoret växer och behöver hjälp av en driven, professionell och erfaren medarbetare.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Dina arbetsuppgifter som Executive Assistent/Office Manager kommer bland annat bestå av att:

• Vara dina kollegors högra hand och avlasta deras vardag med administrativa arbetsuppgifter såsom kalanderhantering, resebokningar, fakturering och kvittohantering

• Ta emot internationella besökare och erbjuder dem kaffe, te eller annat och hänvisa dem till ett konferensrum

• Vara behjälplig med researcharbete samt uppdatera databasen med viktig information

• Sköta inköp och ha kontinuerlig kontakt med leverantörer

• I rollen ingår det även att hålla rent och snyggt i kontorslokalen och vara behjälplig mot kunder över telefon och du ser till att samtal och förfrågningar hanteras snabbt

• Hantera ad hoc uppgifter

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har det lilla extra och som kan ta helhetsansvaret samt ser vad som behövs göras. Du är en person som trivs i ett litet bolag och vill vara med på en spännande resa.

Vi tror att du har en bakgrund som Executive Assistant/VD-assistent gärna inom bank och finansvärlden. Vi ser att du har en god administrativ förmåga och ett organiserat arbetssätt.
En förutsättning i arbetet är att du talar och skriver engelska obehindrat då all kommunikation ut från företaget sker på engelska. Du talar och skriver även svenska obehindrat samt har goda kunskaper i Officepaketet.

Vi ser gärna att du arbetat på ett mindre bolag, där prestigelöshet är A-O. Du ska kunna kavla upp armarna vid behov. Det är meriterande om du har varit i ett entreprenörsföretag.

Som person är du ansvarstagande, proaktiv, har högt driv och engagemang samt är en problemlösare.

Övrigt / Other

Låter det här som en tjänst som passar dig, tveka inte att ansöka. Det är viktigt att du tydligt formulerar varför du passar bra för just den här tjänsten. Vi önskar få både CV och personligt brev.
Vid övriga frågor vänligen kontakta Christina Magnusson.

Om Inhouse / About Inhouse

Hyr och bemanna rätt och bästKompetens, arbetsform, omfattning. Det är enkelt, du bestämmer hur du vill ha det. Vår verksamhet bygger på kvalitetssäkrade arbetsmetoder som gör att vi vet vad du behöver från dag ett, och vi tar ansvar för det. Det gäller allt från enskild bemanning till hela åtaganden, helhetslösningar utifrån det behov du har. Detta har vi också våra egna metoder för.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-03-04

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1503
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Magnusson christina.magnusson@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2707143

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: