Vi söker en Driftchef till BSH Home Appliances AB i Nykvarn!

BSH Home Appliances AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nykvarn eller i hela Sverige

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär - tänk framåt med oss.

Vi söker en Driftchef till BSH Home Appliances AB i Nykvarn!

Publiceringsdatum
2024-03-08

Dina arbetsuppgifter
• Du har det övergripande ansvaret för all drift i vår distributionscenter i Nykvarn, inklusive inleverans och utleverans aktiviteter. Din uppgift är att stödja, coacha, organisera samt säkerställa att all driftsaktiviteter sker enligt våra interna processer med säkerhet som fokus nummer ett.
• Kontinuerligt analysera och säkerställa att avdelningen når de uppsatta mål och nyckeltal.
• Som Driftchef innebär din roll att stötta ditt team samt arbeta kontinuerligt med förbättringsarbete inom säkerhet, kvalitet, produktivitet och kostnader.
• Du kommer att ha personalansvar för driftsteamet (teamledare, team coordinatorer och operatörer) som ser till att inleverans och utleverans aktiviteter sker i rätt tid.
• Kontakt med både interna och externa aktörer samt deltar i olika utvecklingsprojekt.
• Du kommer att ingå i den lokala ledningsgruppen och rapportera till Head of Logistics Operations.

Kvalifikationer
• Vi söker dig som är en trygg operativ ledare med relevanta erfarenheter
• Ett par års ledaskapserfarenhet med personalansvar inom jämförbar verksamhet
• Erfarenhet av att leda i förändring och förbättringsarbete (LEAN/6 Sigma)
• Erfaren i SAP och MS Office-paket
• Akademisk examen inom logistik, supply chain eller dylikt är meriterande

Dina personliga egenskaper:
• Du är en positiv lagkapten som trivs med att arbeta i ett högt tempo
• Du är självgående och motiveras av nya utmaningar
• Du är lösningsorienterad och har förmågan att hantera flera uppgifter
• Du är noggrann, välorganiserad och tydlig i din kommunikation
• Har en god organiserings- och planeringsförmåga
• Då du har många kontaktytor internt och externt, ställs det höga krav på att du är serviceinriktad och har god social kompetens

Förmåner:
Vi erbjuder fast månadslön, årsbonus vid positivt utfall, friskvårdsbidrag och har kollektivavtal.
Arbetstider: Heltid, Dagtid.

Övrig information:
Vår distributionscenter i Nykvarn är modern, dit det är enklast att ta sig till med bil då det är begränsat med kollektivtrafik.
Visstidsanställning på 6 månader med god möjlighet till en tillsvidaretjänst för rätt person.
Vi genomför personlighetstest samt alkohol och drogtest inför anställning.

Så ansöker du
Varmt välkommen med din ansökan!
Vid frågor kontakta gabriel.kaffman@bshg.com
Bifoga CV och personligt brev. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och undanber oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
BSH Home Appliances AB (org.nr 556201-4182), http://www.bosch-home.se/

Jobbnummer
8527562

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BSH Home Appliances AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BSH Home Appliances AB: