Vi söker dig som vill arbeta som assistent inom Corporate Financ

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Vår kund är ett av de ledande företagen inom Corporate Finance med stark internationell närvaro och expansiv verksamhet i Norden samt andra delar av Europa.

De söker nu en assistent som kommer att ingå i deras assistentteam där det är av största vikt att du är en lagspelare. I rollen så assisterar du en grupp inom avdelningen där du sköter all administration.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av följande:

• Kalenderhantering och reseplanering
• Producera presentationer, brev, e-post, etc.
• Distribution av dokument
• Ekonomihantering och telefonpassning
• Skanning av dokument/utskrifter/kopiering
• Samordna material och hjälpa till att organisera möten

Din profil / Your profile

Du kännetecknas av följande:

• Du har arbetat administrativt tidigare och känner dig väldigt van i Officepaketet, främst Word, Excel och PPT. Du är även en van användare av Outlook.
• Du är duktig på att organisera och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt
• Allmän förståelse av affärs- och finansvärlden och en vilja att lära sig
• Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikation på engelska och svenska
• Du är duktig på att arbeta mot deadlines och har ett ödmjukt förhållningssätt.
• Du är positiv och har ett eget inre driv

Du som söker har lätt för att arbeta i team, kan hantera stressiga situationer och har en känsla för detaljer.

Övrigt / Other

Arbetsplatsen är i centrala Stockholm och tillträdet är så snart som möjligt. Kontakt och intervjuer kommer att ske under vecka 32 och 33.
Du blir anställd av Inhouse som konsult och uthyrd till kund till att börja med men det finns väldigt goda chanser för rätt person att få en anställning direkt hos företaget.

Är det här något för dig?

Skicka in din ansökan direkt då urval och intervjuer sker löpande.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-07-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1634
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Stenbeck christina.stenbeck@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2968353

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: