Verksamhetsspecialist med fokus på kundservice till Fora AB

Badenoch & Clark / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Badenoch & Clark i Stockholm, Solna, Lidingö, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Är du en relationsskapande person som får saker att hända? Då kan du vara den vi söker som verksamhetsspecialist hos oss!

Fora är på väg in i framtiden och mitt uppe i ett omfattande digitaliseringsarbete. Vi bedriver många olika utvecklingsprojekt och jobbar med ständiga förbättringar. Nu behöver vi bli fler verksamhetsspecialister med fokus på implementering för att omsätta utveckling till praktik. Området Kundservice på Fora består av fem avdelningar och närmare 100 medarbetare. Som verksamhetsspecialist tillhör du avdelningen som stöttar området i övergripande frågor. Vi följer upp och analyserar Kundservice verksamhet, faciliterar och leder tvärfunktionella forum och möjliggör samverkan. Vi är bryggan mellan Kundservice och Foras övriga områden och säkerställer implementering på Kundservice.

Som verksamhetsspecialist bidrar du med Kundservice perspektiv i Foras utvecklingsarbete och är också den som tar emot resultatet. Du leder arbetet med att omsätta utvecklingen i praktik för att Kundservice medarbetare ska ha de bästa förutsättningar i sitt kundmöte. Arbetet innebär många kontakter inom och utanför Kundservice. Vi tror därför att du som person är relationsskapande och kvalitetsmedveten och att du drivs av att se resultat av ditt arbete.



Vi erbjuder

Vi tror benhårt på att kundnöjdhet börjar med nöjda medarbetare. Vägen dit går via öppet klimat bland personal och ledning, men även förmåner som hälsovård, friskvårdsbidrag, Rikskort, aktiviteter och sköna samlingsplatser. Normala arbetstider gör att du även har tid att leva det liv som finns utanför jobbet. Hos oss, på Fora, arbetar 200 anställda i moderna aktivitetsbaserade lokaler mitt i Stockholm city. Möt några medarbetare på Fora: www.fora.se/om-fora/jobba-hos-oss/



Så här kan en dag se ut för dig:

Ibland leder du:
• arbetet med instruktioner, utbildning och arbetssätt
• tvärfunktionella forum och möjliggör samverkan för enhetligt arbetssätt

Ibland bidrar du:
• i utvecklingsprojekt
• i tvärfunktionella arbetsgrupper med Kundservice perspektiv
• genom att fånga Kundservice utvecklings- och utbildningsbehov



Vem är du?

Du har akademisk utbildning och har jobbat några år, gärna i en kundnära roll. Du drivs av att arbeta med utveckling, förbättring och implementation. Du är riktigt vass på Officepaketet och har erfarenhet av att leda forum och gillar att inspirera människor. Har du kunskaper om Sharepoint och M-files är det meriterande.

På Fora sätter vi stort värde på personlighet. Du är kvalitetsmedveten, självgående och trivs också med att samarbeta. Självklart är du en god pedagogisk kommunikatör i både tal och skrift. Att se resultat av ditt arbete är viktigt för dig.



Ansökan och kontakt:

I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark, i Adecco Group. Bifoga CV och personligt brev. Motivera varför du söker och vad du kommer att bidra med på Fora. Sista ansökningsdag är 7 maj 2017. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linda Josephson på 08-59898666. Facklig representant är Isabelle Diegelmann FTF, telefon: 08 787 4538.

Vi ser fram mot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Josephson 08-598 980 00

Företag
Badenoch & Clark

Adress
Badenoch & Clark
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3488957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Badenoch & Clark

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Badenoch & Clark: