VD-assistent sökes av Adecco Office & HR

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en Chefsassistent till ett längre uthyrningsuppdrag till en av våra största kunder i läkemedelsbranschen.

Publiceringsdatum
2010-02-18

Arbetsuppgifter
Som chefsassistent kommer du först och främst att assistera medicinska chefen med mötesbokningar, mötesanteckningar, insamling av information inför möten och presentationer samt budgethandlingar.
Du bokar resor och är ansvarig för anmälningar till olika möten/kurser.
Du ska även hjälpa till med faktura- och inköpsorderhantering, utbetalning av arvoden, lägga in nya leverantörer i systemet SAP etc.
Budgetförberedningar såsom uppföljningar kan också ingå i dina sysslor.
En del av arbetet utgör en viss koordinering av olika evenemang och ta hand om inbjudningar till dem. Har du lite erfarenheter av trycksaksproduktion och lay-out är det meriterande.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har mångårig erfarenheter av ovan nämnda arbetsuppgifter och av Läkemedelsbranschen!
Du trivs med att vara spindeln i nätet, jobbar hårt och är en ”doer” . Vi ser dig gärna som en problemlösare som gillar att ha mycket att göra och har ett ”helikopterseende”. Du är både initiativrik och självgående. Eftersom företaget är ett internationellt företag är det ett krav att du förutom det svenska språket behärskar även engelskan i både tal och skrift. Vidare är du duktig i Power Point, Excel och Adobe.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Fakta om anställningen
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas i början av mars. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller gå in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=746866
För frågor kring tjänsten kan du kontakta Katarina Hajdyla på tel nr 08-598
983 23, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
590519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: