VD-assistent sökes av Adecco Office & HR

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
2009-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "VD-assistent sökes av Adecco Office & HR" (publicerad 2010-02-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Adecco Office & HR i Stockholm söker nu två VD-assistenter

Publiceringsdatum
2009-12-12

Dina arbetsuppgifter
I rollen som VD-assistent ligger du steget före och gör allt för att underlätta för VD. Du fungerar som VD:s högra hand och ansvarar för all administration samt koordinering kring VD:s dagliga arbete.
Du förbereder events, bokar resor för både VD och ledningsgrupp, skriver agenda, agerar sekreterare samt för protokoll på möten. Vidare läser och strukturerar du upp VD:s mail samt färdigställer presentationer i Power Point. I tjänsten kan även viss tidrapportering och kontering av fakturor förekomma, samt uppdatering av intranät.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet som VD-assistent. Du är van vid hela Officepaktet (Word, Excel, PPT, Outlook) och talar och skriver flytande på både svenska och engelska.
Du är dedikerad till assistentrollen och vill arbeta i denna roll långsiktigt. Vidare är du initiativtagande, självgående och serviceinriktad. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift. Strategi och kvalitet är ledord för dig och du trivs i en dynamisk miljö med ett högt tempo. Viktigt är att du har integritet och kan hantera konfidentiell information.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen.
Tjänsterna ska tillsättas omgående och avser heltid med chans att bli anställd av kund.
Länken till annonsen är följande: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=729958
Vid frågor kring rekryteringen kontakta Elinor Eliasson 08-598 983 04
Välkommen att ansöka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
552383

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: