Vår kund söker en Sales Executive med fokus på flygfrakt
Hgrec AB / Säljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hgrec AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Österåker,
Danderyd,
Solna eller i
hela Sverige Som Sales Executive kommer du att att sköta hela försäljningsprocessen från start till mål.
• Du kommer att ha en stor påverkan på vilken väg du väljer att vandra för att nå dina resultat, där du till exempel kommer kunna påverka övergripande försäljnings och marknadsföringsstrategier.
• Utöver en uppbackning av fantastiska kollegor så kommer ditt arbete ske nära den operativa organisationen och Cheif Commercial Officer.
• I din roll som Sales Executive så kommer du ha en stark fokus på flygfrakt.
• Kundens styrka ligger i att kunna hantera företag i varierande storlek, vilket du också kommer se charmen och utmaningen med.
Kunden erbjuder:
• Konkurrerande lön
• Tillgång till tjänstebil
• Enorma utvecklingsmöjligheter
• Ansvar under frihet
• Vare ute på fältet och deltaga i många spännande kundmöten.
• Som person brinner du för att göra affärer, är drivande, målinriktad och uppskattar att få arbeta under frihet med stort ansvar. Du får saker gjorda och är avslutsorienterad. Du trivs med ständig utveckling och vill bidra till att öka värdet för kundens kunder och partners.
• Du har med fördel arbetat några år i branschen på köpar- eller säljarsidan och har lärt känna dess utmaningar. Du har en påvisbar framgångsrik meritlista inom försäljning och vill nu utvecklas vidare och vara en del av tillväxten i ett modernt och expansivt svenskt logistikföretag som är specialister på internationella transporter.
• Kunden fokuserar på ansvarsfull logistik som består av tre delar, kostnadseffektiva lösningar, minskad miljöpåverkan och ta fullt ansvar som inte bara är för transporten utan också ett socialt ansvar där vi verkar. Därför är det av största möjliga vikt att du kommer kunna identifiera dig med vår ansvarsfulla logistik. Kunden ser sig själva som en startup även om vi finns i en bransch som funnits länge.
• Du delar vår uppfattning att stordriften och anonymiteten hos dom stora nätverksföretagen inte gagnar kunder som vill ha egna relationsbaserade lösningar, som bygger på äkta partnerskap och förtroende. Eftersom kunden är internationell är dina kunskaper i engelska i både tal och skrift mycket goda
• Personalen är den viktigaste nyckeln i rollen till framgång. Därför kommer en stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper.
• Kunden rekryterar prestigelöst och lägger stor vikt på jämnlikhet. Därför välkomnas alla typer av ansökningar.
Vår kund är ett otroligt innovativt och dynamiskt företag där sammanhållningen är kanon. Kunden är ett helt oberoende svenskägt logistikföretag med fokus på internationella och globala transportlösningar med alla typer av transportsätt; flyg, sjö, bil och järnväg.
Med sin innovativa approach med fokus på kostnadseffektivitet, minskad miljöpåverkan, socialt ansvar och för levererad kvalitet så har kunden utnämnts till årets Gasellföretag både 2017 och 2018. Bland annat har företaget integrerat robotbaserad processautomination för att omvandla orderbokningsprocessen och utveckla ett smidigare flöde. Men ingenting av detta hade varit möjligt om inte personalen funnits. Därför menar kunden att personalen är den enskilt viktigaste nyckeln för en framgångsrik och rolig arbetsplats.
Varaktighet, arbetstid
Anställning sker hos kund
Publiceringsdatum2018-11-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-22
Ange följande referens när du ansöker: Sales
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoakim Cassepierre
joakim.cassepierre@happygroup.se 0707728909
FöretagHgrec AB
AdressHgrec AB
Holländargatan 29
11359 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 29
Jobbnummer 4471283
Observera att sista ansökningsdag har passerat.