Van orderadministratör till världsledande elektronikföretag

2 Complete / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Södertälje eller i hela Sverige

;Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
; 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.
;Tjänstebeskrivning
;2Complete söker nu för en orderadministratör med kunskap inom SAP till världsledande elektronikföretag.

Vår kund verkar inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av innovationer vid rätt tidpunkt. De är världsledande inom produkter för hälsovård, konsumentprodukter och belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar. Huvudkontor ligger i norra Europa och de har omkring 120 000 anställda i fler än 60 länder runt hela världen.

Som orderadministratör hos vår kund kommer du aktivt att arbeta ut mot svenska kunder, främst elektronikkedjor och större varuhus. Du kommer att bli en del av ett ungt, hungrigt och professionellt team som är ledande inom sitt gebit. Då mycket av den externa kommunikationen inte bara sker via telefon, utan även via mail, ser vi gärna att din svenska är lika stark skriftligt som muntligt. Då personalen ständigt arbetar i ett högt tempo ser vi gärna att du har erfarenhet från affärssystemet SAP för att din startstrecka ska bli så kort som möjligt.

Huvudpunkterna i tjänsten är:
• orderregistrering
• pris uppdatering
• support mot kund
• leveransuppföljning

Denna tjänst är en del i en bemanningslösning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund. Vi tillämpar även kollektivavtal.

;Profil
;Tjänsten är ett bemanningsuppdrag som sträcker sig från mitten av maj fram till årsskiftet 2012/2013. Du kommer arbeta heltid.
För att ha bästa förutsättningar att klara tjänsten som orderadministratör hos vår kund ser vi att du har 1-2 års erfarenhet från orderadministration eller liknande tjänster. Då arbetet riktar sig mot svenska kunder, talar och skriver du svenska obehindrat. Kan du finska är detta meriterande då du kan fungera som back-up mot de finska kunderna. Du är en stark administratör - hanterar orderflöden, priskontroll, leveransuppföljning, kundfrågor mm. Du har erfarenhet av att arbeta i SAP, detta är dock inget krav, eller något annat stort affärssystem. Du har ett starkt kundfokus och har förmågan att arbeta parallellt med många bollar i luften. Då du kommer att ha kundkontakt är du social, stabil och flexibel.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan ansökningsdatumet går ut.

;Om du har några frågor gällande denna annons, är du mer än välkommen att kontakta oss på 08-445 43 44, eller maila på .

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Publiceringsdatum
2012-03-22

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 000308
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Wallingatan 38
1124 Stockholm

Jobbnummer
1194522

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: