Välkommen som administrativ assistent till område Kvinna
Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna i Östersund Söker du ett jobb där du får arbeta självständigt, flexibelt och gillar utmaningar då är du välkommen med din ansökan!
Inom område Kvinna vid Östersunds sjukhus bedrivs verksamhet dygnet runt med förlossning, BB, och gynekologi. Vi har även mottagningar inom specialistmödravård, gynekologi och Kvinnohälsa. Verksamheten har ca 1 350 förlossningar per år samt 17 000 mottagningsbesök. På gynekologisk vårdavdelning finns 7 vårdplatser för inneliggande patienter och på BB-avdelning finns 12 vårdplatser.
Publiceringsdatum2022-11-04ArbetsuppgifterVi söker nu en administrativ assistent som organisatoriskt kommer att vara placerad inom kvinnosjukvården och ha den huvudsakliga funktionen som assistent för läkaravdelningens enhetschef. Du är lite av spindeln i nätet, en funktion dit många medarbetare vänder sig i olika frågor.
I befattningen ingår att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet. Du arbetar med administrativa arbetsuppgifter rörande ekonomi- och personalfrågor som till exempel fakturahantering, resebeställningar och konferensbokningar. Som administrativ assistent hos oss ingår schemaarbete både i lönesystemet Heroma och att vara delaktig i schemaläggningen på avdelningen.
Du kommer att ha många kontakter internt på enheten, inom regionen och dess stödfunktioner. Även en del externa kontakter förekommer.
Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och ansvarsfullt arbete.
KvalifikationerVi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete med schemaläggning och bemanningsplanering och van att arbeta med dator och digitala lösningar. Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering är också meriterande.
Som person är du flexibel, strukturerad och har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du har god samarbetsförmåga, ett bra bemötande och ett förtroendeskapande arbetssätt samt är kommunikativ och initiativrik. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Som arbetsgivare kan vi erbjuda egna träningslokaler med gym och olika gruppaktiviteter. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder rabatter och en mängd olika aktiviteter.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat.
Intervjuer kan komma ske löpande under annonseringstiden, så ansök redan idag!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jämtland Härjedalen, Område Kvinna
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Persr/910/2022".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Jämtland Härjedalen (org.nr 232100-0214),
https://regionjh.se/ Arbetsplats Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna
Kontakt Enhetschef
Carina Sjöqvist
carina.sjoqvist@regionjh.se 063-153422 Jobbnummer 7143042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.