Välkommen som administrativ assistent till område Kvinna

Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna i Östersund

Söker du ett jobb där du får arbeta självständigt, flexibelt och gillar utmaningar då är du välkommen med din ansökan!

Inom område Kvinna vid Östersunds sjukhus bedrivs verksamhet dygnet runt med förlossning, BB, och gynekologi. Vi har även mottagningar inom specialistmödravård, gynekologi och Kvinnohälsa. Verksamheten har ca 1 350 förlossningar per år samt 17 000 mottagningsbesök. På gynekologisk vårdavdelning finns 7 vårdplatser för inneliggande patienter och på BB-avdelning finns 12 vårdplatser.

Publiceringsdatum
2022-11-04

Arbetsuppgifter
Vi söker nu en administrativ assistent som organisatoriskt kommer att vara placerad inom kvinnosjukvården och ha den huvudsakliga funktionen som assistent för läkaravdelningens enhetschef. Du är lite av spindeln i nätet, en funktion dit många medarbetare vänder sig i olika frågor.

I befattningen ingår att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet. Du arbetar med administrativa arbetsuppgifter rörande ekonomi- och personalfrågor som till exempel fakturahantering, resebeställningar och konferensbokningar. Som administrativ assistent hos oss ingår schemaarbete både i lönesystemet Heroma och att vara delaktig i schemaläggningen på avdelningen.

Du kommer att ha många kontakter internt på enheten, inom regionen och dess stödfunktioner. Även en del externa kontakter förekommer.

Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och ansvarsfullt arbete.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete med schemaläggning och bemanningsplanering och van att arbeta med dator och digitala lösningar. Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering är också meriterande.

Som person är du flexibel, strukturerad och har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du har god samarbetsförmåga, ett bra bemötande och ett förtroendeskapande arbetssätt samt är kommunikativ och initiativrik. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Som arbetsgivare kan vi erbjuda egna träningslokaler med gym och olika gruppaktiviteter. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder rabatter och en mängd olika aktiviteter.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat.

Intervjuer kan komma ske löpande under annonseringstiden, så ansök redan idag!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Persr/910/2022".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Region Jämtland Härjedalen (org.nr 232100-0214), https://regionjh.se/

Arbetsplats
Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna

Kontakt
Enhetschef
Carina Sjöqvist
carina.sjoqvist@regionjh.se
063-153422

Jobbnummer
7143042

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna: