Vaktmästare och Chaufför till Danmarks ambassad

Danmarks Ambassad / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Danmarks Ambassad i Stockholm

Danmarks ambassad är danska statens officiella representation i Sverige. Ambassaden arbetar brett för att stärka relationen mellan Danmark och Sverige. Detta händer på politisk nivå, i näringslivet, mellan organisationer, på myndigheter och på många andra nivåer.


Publiceringsdatum
2019-10-19

Dina arbetsuppgifter
Denna roll passar dig som är händig, lösningsorienterad och vill arbeta operativt med stort eget ansvar och driv. Som vaktmästare ansvarar du för att allt fungerar i den dagliga driften i Danmarks Hus, som består av ambassaden och två residens. Du klarar självständigt av enklare underhåll och reparationer av ambassadens tekniska installationer och inventarier samt nyinstallationer. Vid större eller mer krävande arbeten sköter du kontakten med externa hantverkare. I din roll som vaktmästare är du kontaktyta mot en del av ambassadens leverantörer, beställer kontorsmaterial, underhåller kontorsmaskiner, hämtar och fördelar post. Inför möten och events på ambassaden och i residensen du ansvarig för att rummen är rätt möblerade i olika formationer.

I din roll som chaufför ansvar du för att ambassadens två bilar underhålls regelbundet, liksom att köra ambassadören och besökande delegationer/ministrar från Danmark.

Arbetsfördelningen har en tyngdpunkt på händigt arbete och kontorsservice.


Kvalifikationer
Du har minst några års erfarenhet av likande arbete. B-körkort är ett krav och det är starkt meriterande om du har chaufförserfarenhet. Du är van användare av Microsoft Office-paketet.
Du talar ett skandinaviskt språk och gärna engelska.

Som person motiveras du av att leverera bra service och du har goda sociala egenskaper och en tydlig kommunikation. Du är van att arbeta i team samt att ta eget ansvar och arbeta mot gemensamma mål. Du ser möjligheter och välkomnar arbeten där du får arbeta praktiskt och operativt, högt som lågt.


Anställningsvillkor
Ambassaden erbjuder en heltidstjänst, 37 tim/v inklusive 30 minuters lunch, på lokala villkor för anställda på Danmarks ambassad. Tjänsten avlönas enligt kvalifikationer och ambassaden betalar tjänstepension. Rollen kräver viss mån av oregelbunden arbetstid, viss arbetstid kan förläggas till helg eller kväll, ambassaden tillämpar flextid.


Så ansöker du
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till jobstoamb@um.dk senast måndag den 11. november 2019 med rubriken Vaktmästare/Chaufför. Intervjuer kan komma att ske löpande innan sista ansökningsdag.

Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Ulrika Roselius via ulrros@um.dk eller 073-5362778.

Mer information om Danmarks ambassad
www.sverige.um.dk
https://www.facebook.com/danmarksambassadeisverige

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-11

Adress
Danmarks ambassad
Jakobs Torg 1
11152 STOCKHOLM

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Danmarks ambassad
Jakobs Torg 1 (visa karta)
111 52  STOCKHOLM

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: jobstoamb@um.dk

Jobbnummer
4875772

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Danmarks Ambassad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Danmarks Ambassad: