Utleveransansvarig
Randstad AB Stockholm / Lagerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Publiceringsdatum2011-12-05Arbetsuppgifter• Arbete kring leveranser, plock, packning, märkning, transportfakturering och tillhörande arbete i affärssystemet Oracle
• Bokning av transporter och kontakter med transportbolag, inklusive frågor kring avtal.
• Rapportera data om frakt och leveranser
• Granska fraktfakturor
• Hantera praktiska frågor kring tull
• Ansvara för inköp och hantering av fraktemballage
• Ansvara för truckar (avtal, körtillstånd etc.) och maskiner på in/utleverans
• Ansvara för lager, inklusive inventering
• Vid behov hjälpa till med inleverans
• Medverka till ständiga förbättringar (Kaizen) av det egna arbetet, för att effektivisera, underlätta delegeringar och minska personberoendet
• Reagera på avvikelser för att få dessa åtgärdade vid källan
Din Bakgrund
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Erfarenhet av arbete i produktion eller distribution
• Goda kunskaper i engelska
• Förmåga att följa skriftliga processbeskrivningar och rutiner
• Truckkort (meriterande)
• Erfaranhet av Oracle (meritierande)
Dina egenskaper
Vi tror att du är en person som är van att planera ditt eget arbete och prioritera utifrån kundnyttan, samt att du ser struktur och ordning som en viktig del av ditt arbete. Du är positiv och har lätt att samarbeta med andra människor då du kommer att ha många kontaktytor. Arbetsmiljön är kundanpassad och dynamisk där ständiga förbättringar tillhör vardagen så du bör kunna hantera och tycka om detta.
För denna tjänst intervjuar vi löpande. För rätt person finns i förlängningen möjlighet till anställning direkt på kundföretaget.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Jarl på 08-693 94 31 eller Anna Bergstrand på 08-693 94 32.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1097999
Observera att sista ansökningsdag har passerat.