Uppsalahem söker kundtjänstassistent!

Uppsalahem / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uppsalahem i Uppsala

På Uppsalahem bidrar vi till att stärka kommunens utveckling genom att med hög kompetens äga, förvalta och bygga boenden för olika faser i livet. Vi är det gröna bostadsbolaget och arbetar tillsammans med kommunen för en bättre och hållbar framtid. Var sjätte Uppsalabo har sitt hem i någon av våra 15 500 bostäder och hos oss får du genom ditt arbete möjlighet att bidra till en bättre vardag för Uppsalaborna.



Visa vägen för våra hyresgäster!
För att vi ska kunna ha Uppsalas absolut nöjdaste hyresgäster är vi på jakt efter dig som vill leverera den bästa servicen och vara kontaktytan mot våra hyresgäster.

Via telefon, mail, digitala kanaler och olika event ansvarar kundtjänstassistenten för att informera, hjälpa och vägleda våra hyresgäster i alla frågor som rör Uppsalahem. Som kundtjänstassistent tar du emot felanmälningar från våra hyresgäster och vägleder dem direkt till rätt hantverkare som snabbt kan vara på plats och åtgärda felet.

Du svarar på allmänna frågor om Uppsalahem och informerar våra hyresgäster om vad som är på gång i området. Samtidigt är du Uppsalahems ansikte utåt på distriktet och arbetet passar dig som vill ha variation i ditt arbete. Som kundtjänstassistent har du även ett mycket nära samarbete med övriga medarbetare i förvaltningsteamet och är behjälplig när våra hyresgäster flyttar in och ut. Du stöttar även verksamheten i övriga förvaltningsärenden.



Vi söker just dig!
Rollen som kundtjänstassistent passar dig med gymnasieutbildning och som har en genuin fallenhet för att ge bra service. Du trivs med mycket kundkontakt och har självklart arbetat med service tidigare.

Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Som kundtjänstassistent har du ett lösningsorienterat och serviceinriktat sätt. Det känns viktigt för dig att ha positiva och respektfulla kundkontakter och bemöta människor i deras olika behov. Om du har ett sinne för ordning och reda så kommer just du vara klockren för den här tjänsten. Det är en förutsättning att du har mycket god vana av att arbeta med dator och telefon som arbetsverktyg. Erfarenhet av att jobba i Xpand är meriterande.



Vad erbjuder vi?
Ett arbete i en av Sveriges mest expansiva regioner. Själva tycker vi att Uppsalahem är ett lagom stort företag, litet nog för att präglas av en vi-anda och stort nog för att vara en viktig aktör i bostadsbranschens utveckling. Vi bygger och förnyar bostäder i kombination med att vara en aktiv kundnära bostadsförvaltare. I vår utveckling av Uppsalas stadsmiljö har vi stort fokus på miljö- och energifrågor och modern teknik. Vårt arbetsgivarvarumärke präglas av att kompetens och talanger utvecklas.



Låter det spännande?
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Rigder Nylund, Fastighetschef, tfn: 018-727 36 26 eller HR Generalist Yasmine Hollsten, tfn: 018-727 36 07. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är 2019-01-20.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-12-27

Ersättning
Individuell lönesättning tillämpas.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Uppsalahem

Adress
Uppsalahem
Box 136
75104 Uppsala

Kontorsadress
Box 136

Jobbnummer
4530208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uppsalahem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uppsalahem: