Undersköterska till Bataljonen

Kumla kommun / Undersköterskejobb / Kumla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Kumla, Hallsberg, Örebro, Askersund, Laxå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kumla kommun i Kumla

Bataljonen är ett demensboende som ligger i det natursköna Sannahed. Verksamheten ska bidra till en trygghetsskapande och identitetsstödjande vardag för hyresgästerna men även bidra till en hållbar arbetsmiljö där delaktighet och värdeskapande är viktig grund för medarbetarna.

Vi har höga ambitioner med verksamheten och ställer stora krav på vår personal. Vi arbetar personcentrerat och med ett rehabiliterande förhållningssätt. Som undersköterska hos oss tar man ett stort eget ansvar och har ett eget driv för utveckling.

Som medarbetare hos oss arbetar du utifrån vår gemensamma värdegrund som innebär att de personer som du möter får ett professionellt bemötande, trygghet, inflytande och delaktighet. Målet är att bidra till en trygg, meningsfull och utvecklande tillvaro för de personer som vi är till för.

Publiceringsdatum
2022-11-01

Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter: ge service och personlig omvårdnad utifrån hyresgästens individuella behov och mål samt en meningsfull vardag. Skapa förtroendefulla relationer med den enskilde och anhörig. Som kontaktansvarig samverka med teamet utifrån genomförandeplan och andra kvalitetsverktyg. Använda de digitala verksamhetssystem som verksamheten kräver samt dokumentera i enlighet med lagar, riktlinjer och rutiner. Tillsammans med resten av arbetsgruppen dag/natt vara delaktig i att utveckla arbetssätt och metoder i vår verksamhet.

Kvalifikationer
Du är utbildad undersköterska. Du ska vara ansvarstagande, lyhörd, flexibel, engagerad och ha ett genuint intresse av att arbeta med människor. Du är en positiv person med förmåga att se möjligheter, intresse av att utveckla och bidra till en god vård och omsorg för de boende. Du ska även ha förmåga att samarbeta med teamets olika yrkeskategorier och se din del i helheten.
• Du är undersköterska med erfarenhet av arbete inom vård- och omsorg.
• Du behärskar det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med hyresgäst och övrig personal.
• Du kan skriftligt dokumentera det som verksamheten kräver.
• God datavana
Meriterande om du har någon form av påbyggnad med inriktning demensvård/demenssjukdomar, BPSD.

Vi ser gärna att du innehar B-körkort.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Du söker tjänsten via Offentliga jobbs elektroniska ansökningsblankett. Tillsättningen av tjänsten kommer grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan.

Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings- och rekryteringsföretag.

Kumla kommun är en tillväxtkommun som ligger centralt i Örebro län och har drygt 22 000 invånare. I kommunen finns framgångsrika företag, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer. Kumlas Vision 2025 innebär att vi alltid strävar efter att vara lite bättre. Genom att växa smart, satsa på barn och unga, ta hand om våra invånare och att ta tillvara på den närhet som finns blir vi lite bättre.

Vi känner oss stolta över vårt Kumla! För att se lite av det som hände under 2021 klicka här:
https://youtu.be/pJ5INELoEXU

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tjänstgöring dag, kväll, helg. Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kumla kommun

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "SO 87/2022".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kumla kommun (org.nr 212000-1975)

Arbetsplats
Socialförvaltningen, Kumla kommun

Kontakt
Enhetschef Sannahed (Bataljonen)
Marie Wik
019-58 85 98

Jobbnummer
7129217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kumla kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kumla kommun: