Två ekonomiadministratörer till företag i Skarpnäck

SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för ordning och reda, och vill du få erfarenhet och utvecklas i en roll inom fakturering och administration? Vill du vara del av ett team där glädje och samarbete värderas högt? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

Publiceringsdatum
2018-10-17

Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning två ekonomiadministratörer, som kommer att arbeta med den dagliga löpande faktureringen kring företagets tjänster. Vår kund är en stor aktör inom brandskydd och brandsäkerhet, och tillhandahåller bland annat material, utbildningar, service och konsultation för att förebygga och förhindra bränder. Förutom faktureringen ingår även annan löpande administration, samt daglig kontakt med kunder och kollegor över hela landet.

Du kommer att ingå i ett ekonomiteam om fyra personer, där det är högt i tak och där samarbete och glädjestår högt på agendan. Vår kund sitter i Skarpnäck i södra Stockholm, med närhet till tunnelbana och centrum.

Vem söker vi?
Vi tror att du som söker denna tjänst har erfarenhet av administrativt arbete, och gärna inkluderandesfakturering. Du är inte rädd för datorer, och det är meriterande om du arbetat i Visma. Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Du är en sann teamspelare och har god känsla för service, och du är inte rädd för att lyfta telefonen och ringa. Du har en prestigelös inställning, och är inte rädd för att fråga om du undrar något. Vidare ser vi att du har en god känsla för ordning och har förmågan att prioritera - inte bara släcka bränder alltså.

Vi ser fram emot din ansökan!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR med start omgående och som pågår i 6 månader. Därefter kan förlängning eller överrekrytering till kund bli aktuellt för rätt person.Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader konsultanställning

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4407290

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: