TRR Trygghetsrådet söker kontaktcentermedarbetare

Wise Professionals AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Hur ser en vanlig dag ut?

Som medarbetare på Kontaktcenter är du ambassadör för TRR. Kontaktcenter ansvarar för all kontakt med TRR via telefon och mail och svarar på frågor om bland annat TRR:s tjänster och regelverk. Målgruppen du kommunicerar med är klienter, kunder och personer som kan komma att bli klienter. Det kan handla om stöd vid ansökan till TRR, support vid användande av webbtjänster och rådgivning kring processen för arbetssökande. Kontaktcenter är oftast det första mötet med TRR för våra kunder och klienter, därför behövs en bred kunskap om omställningsavtalet, organisationen och om den situation våra kunder och klienter står inför vid en omställning. Kontaktcenters arbetsuppgifter kommer att utvecklas över tid för att möta kunder och klienters framtida behov. Hela avdelningen samarbetar när det gäller att kontinuerligt utveckla service och arbetsmetoder, där även du förväntas delta.

Vem söker vi?

För att lyckas i rollen krävs ett driv att stötta andra människor. Du är bekväm med att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Vi tror att du har arbetat med kundservice eller liknande under ett par år och att du brinner för att ge service till andra människor. Eftersom du kommer stötta klienter i deras arbetssökande behöver du vara kommunikativ, lyhörd samt ha vanan att arbeta i olika system. Som person är du serviceinriktad och tycker om att ha kul på jobbet. Du gillar att ha varierande arbetsuppgifter och att erbjuda service i världsklass till kunder och klienter. Du är pedagogisk och bra på att samarbeta samt strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Dina kunskaper i svenska och engelska är goda i både tal och skrift.

Vilka är vi och vad kan vi erbjuda dig?

TRR stöttar tjänstemän i privat sektor som har blivit uppsagda på grund av arbetsbrist. Men vi stöttar även fackligt förtroendevalda och arbetsgivare som genomför omställning. TRR Trygghetsrådet är en icke vinstdrivande stiftelse med 40 års erfarenhet som ägs av arbetsgivarförbunden inom Svenskt Näringsliv och fackförbunden inom PTK. Vi stöttar 35 000 företag med cirka 950 000 medarbetare i samband med omställningar. Som anställd på TRR fyller du en viktig funktion på den svenska arbetsmarknaden. Du får cirka 250 engagerade kollegor som finns på ett 40-tal platser i hela Sverige och som arbetar utefter en värdegrund som bygger på tillit, engagemang och resultat.

Nyfiken på att veta mer?

I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals/The Pace.

För att säkerställa en objektiv och icke-diskriminerade rekrytering kommer du att få genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna process.

Tjänsten är på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Du kommer att ha din arbetsplats på Mäster Samuelsgatan 56.

För mer information eller frågor, kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lisa Sidén på

lisa.siden@wise.se eller Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka gärna in din ansökan så snart du får möjlighet.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2020-10-15

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise Professionals AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "thepace19052".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)

Arbetsplats
The Pace

Jobbnummer
5401749

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: