Tre städare
 Karlshamns kommun / Städarjobb / Karlshamn
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla städarjobb i Karlshamn, 
Sölvesborg, 
Olofström, 
Bromölla, 
Ronneby eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Karlshamns kommun i Karlshamn, 
Sölvesborg, 
Olofström, 
Upplands Väsby eller i 
hela Sverige   Heltid, tillsvidare, för närvarande med placering i Servicegruppen.  
Serviceverksamheten innefattar totalt sju enheter som tillsammans utgör en intern servicefunktion för hela Karlshamns kommun. Städservice är en av dessa service-funktioner och består totalt av ett åttiotal medarbetare.  
Arbetsbeskrivning: 
Servicegruppen är en del av städservice och består idag av sex medarbetare som har till uppgift att utföra städning åt alla verksamheter i kommunal regi, enligt kundens önskemål och beställning. Gruppen fungerar också som vikariepool vid ordinarie personals frånvaro.  
Kvalifikationer: 
Utbildning inom yrkesområdet och vana från städmaskiner kan vara meriterande. Du ska ha intresse och engagemang för den verksamhet vi bedriver, vara service-inriktad, ha en god kommunikativ förmåga och behärska det svenska språket i tal och skrift. Du ska kunna arbeta under eget ansvar, samtidigt som du trivs med samarbete och flexibilitet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  
Övrigt: 
Tillträde sker snarast efter överenskommelse. Körkort B är ett krav. Enligt lagen om registerkontroll (2000:873) skall den som erbjuds denna anställning lämna ett utdrag ur belastningsregistret.  
För mer information: 
Eva Persson, enhetschef städ, tfn 0454-56 36 35 alt. 070 - 64 27 650 
Kommunal, tel 0454-811 91 eller 811 95  
Sista dag att ansöka är 
2018-03-25
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-03-08ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Persson
FöretagKarlshamns kommun
AdressKarlshamns kommun
Rådhuset
37481 Karlshamn
KontorsadressRådhuset  
Jobbnummer 4010131 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.