Tidigarelärare/fritidspedagog
Sollefteå kommun, Barn- och skolförvaltningen / Grundskollärarjobb / Sollefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla grundskollärarjobb i Sollefteå,
Kramfors,
Ragunda,
Mark,
Härnösand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sollefteå kommun, Barn- och skolförvaltningen i Sollefteå Sollefteå kommun ligger i natursköna Ångermanland där älvdalarna kantas av dramatiska nipformationer. Här kombineras närhet till bärrika skogar och småstadscharm med ett spännande näringsliv. I kommunen finns ca 20 000 innevånare, varav 9 000 bor i Sollefteå tätort. Junsele, Ramsele, Näsåker. Långsele och Undrom är exempel på livskraftiga samhällen i kommunen. Välkommen till oss!
Sollefteå kommun är sedan 2009 en rökfri arbetsplats - för hälsans skull!
Publiceringsdatum2010-06-10ArbetsuppgifterUndervisning i grundskolans tidigare år i kombination med ett vikariat som fritidspedagog.
Klassföreståndarskap.
Placering fn vid Ramsele skola.
KvalifikationerLärare tidigareår, gärna med kunskaper i Specialpedagogik/SvA.
Arbetstider och omfattningHeltid / deltid. Uppdelning tidigarelärare/fritidspedagog 55/45% Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde höstterminen 2010., upphör: Tidigarelärare 55% tillsvidare. Fritidspedagog 45% vikariat läsåret 2010/11.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-16
Första gången Du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar Du Dig på länken
www.offentligajobb.se och skriver in Dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när Du fyller i Dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen.
Vi strävar efter mångfald och jämn könsfördelning inom Sollefteå kommun.
Ange följande referens när du ansöker: A129388
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMattias Ahlenhed
Facklig kontaktFackliga företrädare, 0620-68 20 00
FöretagSollefteå kommun, Barn- och skolförvaltningen
AdressSollefteå kommun, Barn- och skolförvaltningen
88180 Sollefteå
Jobbnummer 673680
Observera att sista ansökningsdag har passerat.