Tellit söker nya kollegor till Operations!

Tell IT To Mi AB / Kundservicejobb / Karlskrona
2025-01-29


Visa alla kundservicejobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tell IT To Mi AB i Karlskrona, Ronneby, Stockholm eller i hela Sverige

Om Tellit
Sedan 2016 har Tellit haft sin bas i Karlskrona och vi finns påWorld Trade Center i fräscha och moderna lokaler mitt i stan.
Vi befinner oss i en spännande tillväxtresa ocherbjuder företagskunder våra innovativa lösningar inom mobil och fast kommunikation med vår egenutvecklade växellösning.
Vi bygger vår framgång på långsiktiga relationer och en passion för förstklassig service. Hos oss får du kundservice utan väntetider, helt kundanpassade telefoni- ochväxellösningar med digitala verktyg för full kontroll.
Nu behöver vi stärka upp med kollegor tillvårt framgångsrika team på Operations!

Är du enproblemlösare med kundfokus?
I denna roll får du dagligen använda ditt engagemang för kundservice för att hitta lösningar på olika typ avproblemoch samtidigt skapa positiva kund upplevelser.
Som kollega påOperations ansvarar du tillsammans med kollegornaför att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt. Du administrerar ärenden i vårt ärendehanteringssystem och driver varje ärende framåt med fokus på kundnöjdhet. I rollen ingår även att hantera utgående samtal.
Teamet arbetar tillsammans mot gemensamma mål som exempelvis korta svars- och lösningstider samt hög kundnöjdhet.Vi värdesätter samarbete högt och hos oss är det viktigt att alla bidrar aktivt i det dagliga arbetet för att vi tillsammans ska nå framgång.
Dina arbetsuppgifter innebär att:
Hitta rätt lösningar för våra kunder och leverera förstklassig service.
Säkerställa att kunden hålls informerad genom hela processen.
Hantera ärenden med varierande omfattning och svårighetsgrad.


Vem är du?
• Du har slutförd gymnasieutbildning. Gärnaenslutfördhögskoleutbildning inomrelevant område,t ex ekonomi, IT.
• Du har en positiv inställning,är kommunikativ och tycker om atthjälpa och serva kunder.
• Du älskaratt hitta lösningar och vända kundutmaningar till möjligheter. Du har en naturligförmåga att hantera kundklagomål på ett professionellt och lösningsorienterat sätt.
• Du är noggrann, flexibel och tycker om att lära dig nya saker.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har goda IT-kunskaper och håller dig uppdaterad om ny teknik inom området telefoni och datorer. Du är intresserad av att lära dig nytt inom området.
• Du tycker om utveckling, bidrar med idéer och engagemang samt har en vilja att hitta förbättringar i verksamhet och arbetssätt.

Vad vi erbjuder
Hos Tellit får du möjlighet att arbeta i en engagerad och inspirerande arbetsmiljö där vi värnar om våra medarbetare och kunder.
Vi erbjuder dig varierande uppgifter, en introduktion för att du ska känna dig trygg i vårt arbetssätt och våra system samt kollegor som finns där för dig när det behövs.

Publiceringsdatum
2025-01-29

Så ansöker du
Hos oss är du inte bara en del av ett team - du blir en del av något större.
Låter detta intressant?Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi går igenom ansökningarna löpande.Vi ser fram emot att få veta mer om dig!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tell it to Mi AB (org.nr 556719-6091), https://tellit.se

Arbetsplats
Tellit

Kontakt
Eva Karlsson
eva.karlsson@tellit.se

Jobbnummer
9133425

Prenumerera på jobb från Tell IT To Mi AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tell IT To Mi AB: