Telenor söker nya kundservicemedarbetare!

Manpower AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Nu söker vi kundservicemedarbetare till Telenor i Göteborg. Här erbjuder vi dig möjligheten att skaffa dig ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden samtidigt som du får chansen att arbeta med roliga och utmanande uppgifter. Låter det kul? Vänta inte med att skicka in din ansökan!

Vad kan vi erbjuda dig?

Du kommer att arbeta i Göteborgs härligaste team som har roligt på jobbet och utanför. Du kommer även att ha en teamledare som alltid är på plats och stöttar upp dig och dina kollegor.

Att jobba i Telenors kundservice

Det dagliga arbetet går först och främst ut på att svara på inkommande frågor från kunder. Anställningen inleds med en fullbetald utbildning och en introduktion.

Du kommer till exempel att:

* ansvara för kundsupport över telefon
* ge teknisk support
* arbeta med förbättringsförslag till befintliga kunder

Den vi söker

Vi söker dig som är social, driven och framåt. Vidare tror vi att du är organiserad i din yrkesroll och att du motiveras av att få arbeta med människor.

Har du jobbat med service tidigare ser vi det som ett stort plus!

"Attrahera motiverad och inspirerande personal som med stort engagemang skapar mervärde och fantastiska upplevelser för våra kunder, när de hjälper dem att hålla kontakten med de och det som betyder mest.

Att leverera med kvalitet och effektivitet, samt att stödja våra kunder när de använder digitala lösningar är vår grund."

Detta är en vision och ett mål för uppdraget och för alla anställda på företaget, därför läggs stor vikt vid din personlighet! Engagemang, empati och effektivitet är drag som kommer naturligt för dig. Du är även lösningsorienterad så att Telenors kunder får den absolut bästa lösningen på deras frågor och problem. Eftersom du kommer att mätas genom kundernas feedback är det viktigt att du trivs med att jobba mot uppsatta mål.

Telenor jobbar ständigt med att utveckla kundnöjdheten med hjälp av de modernaste digitala kanalerna.



Sök tjänsten i dag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Grüner på maria.gruner@manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Publiceringsdatum
2020-01-28

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5f2d973b-b029-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Jobbnummer
5066354

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: