Telefonist till Coors regionuppdrag i Borlänge

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2022-03-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Telefonist till Coors regionuppdrag i Borlänge" (publicerad 2022-08-19) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Borlänge, Falun, Ludvika, Hofors, Avesta eller i hela Sverige

Vill du göra skillnad på riktigt? Har du dessutom ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är telefonist på regionerna ett spännande arbete för dig!

Om rollen
Som telefonist för våra regioner kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till regionerna. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma. Det här är en roll som gör skillnad på riktigt där du dagligen hjälper både inringande och vårdpersonal.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
• Hantera inkommande akutlarm enligt rutin
• Hantera jourlistor
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.

Vårt uppdrag bemannas alla årets dagar mellan 06.00-22.00 enligt schema och det är möjligt att komma in med schemaönskemål. Vi erbjuder flera olika tjänstealternativ såsom timanställning eller tillsvidareanställning på del eller heltid. Det som passar dig bäst passar också oss bäst. Våra tillsvidaretjänster inleds med sex månaders provanställning. Uppstart av tjänsten är den 16 maj och en första introduktion av arbetet genomförs under fem vardagar 8-16.30 där närvaro krävs.

Vår kandidat
Du har tidigare erfarenhet från en telefoniroll eller en serviceinriktad roll som till exempel handel, kundsupport eller restaurang. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datavana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande.

Stämmer detta in på dig?

Personliga egenskaper
Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Vi erbjuder
Som telefonist på regionerna får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs - Du gör skillnad på riktigt! Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor i Borlänge arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen utvecklas varje medarbetare vidare inom olika telefoniuppdrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta gruppchef Anneli Backman 010-559 75 43.

Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2022 av Karriärföretagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Vid behov/deltid eller heltid

Publiceringsdatum
2022-03-22

Ersättning
Lön enligt callcenteravtalet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
6463761

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: