Tekniskt säljstöd inom Cisco UC
Bravura / Elektronikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla elektronikjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-02-13FöretagetBravura söker en person som ska utgöra tekniskt säljstöd hos en av våra kunder. Vår kund är en stor leverantör av kommunikationslösningar och internettjänster och sitter i mycket fina lokaler i centrala Göteborg. Uppdraget är till att börja med en visstidsanställning men kommer eventuellt att övergå till en tillsvidareanställning hos kund efter en tids inhyrning.
Då företaget har kontor i Stockholm välkomnar vi även ansökningar från kandidater som bor i Stockholmsregionen.
Dina arbetsuppgifterI rollen som tekniskt säljstöd kommer du att utgöra en nationell resurs för alla säljare inom bolaget och stötta dessa vid framtagning av kundspecifika tekniska designlösningar som bygger på Ciscos telefonisystem. Du deltar aktivt i affärsprocessen vid verifiering av kundens verksamhetskrav, definiering och införsäljning av teknisk lösning baserad på Ciscos produkter. Detta innebär att du stöttar säljarna vid kundmöten, offertpresentationer och avtalsförhandlingar och du äger huvudansvaret för den tekniska designen av lösningen. I praktiken innebär detta att leverera systemskiss, lösningsbeskrivning och kalkyl på föreslagen lösning innehållande beräknad tid och materiel. Detta görs genom direkt dialog med kunden alternativt genom att besvara tekniska kravspecifikationer i upphandlingar och avrop. Rollen kan innebära en del resande.
Kvalifikationer• Flerårig erfarenhet av att designa telefonilösningar i Cisco UC
• Mycket goda kunskaper inom Cisco UC (Cisco call manager, call center, video, jabber, webex etc)
• Goda kunskaper i Ciscos administrativa verktyg såsom CCV
• Nätverkskunskaper (meriterande)
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är en framåt och social person med stort tekniskt intresse.
Övrig information:
Start: Enligt ök.
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Maria Kihlgren, tel. 031-788 09 83
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Ansökan sker på
www.bravura.se . Välkommen att söka!
Sökord: säljstöd, tekniskt stöd, telekom, cisco uc, telefoni, växlar, call manager, call center, jabber, webex, cvv, heltid, Göteborg
Arbetstider och omfattningVikariat eller visstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Kihlgren
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1779500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.